به گزارش پایگاه خبری ربیع فضل الله بصیرت پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی فرهنگی هنری خدمات سفر در اداره ارشاد اردستان اظهار، کرد: اطلاع رسانی یکی از مهمترین ارکان هر فعالیتی بوده که باید به آن توجه ویڙه شود.

وی افزود: تهیه اقلام فرهنگی و تهیه نقشه های راهنمای سفر برای مسافران نوروزی از نکات اصلی کمیته فرهنگی هنری خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: اعضای کمیته فرهنگی هنری با همکاری و تعاملی که دارند به منظور جذب مسافران و توقف آنها در شهرستان آثار شاخص شهرستان را در قالب بنر در ورودی شهر نصب خواهند کرد.

بصیرت با بیان اینکه حوزه فضای مجازی می تواند در شناساندن شهرستان در ایام نوروز کارگشاه باشد، تصریح کرد: موضوع معرفی شهرستان باید توسط اصحاب رسانه قبل از نوروز به صورت گسترده انجام شود.

مسئول کمیته فرهنگی هنری خدمات سفر اردستان تاکید کرد: استفاده از فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد ایستگاه کتاب در محلهای اسکان و پارکها با همکاری کتابخانه عمومی اردستان برنامه ریزی خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت اماکن مذهبی و امامزاده ها بمنظور کارهای فرهنگی و برگزاری نماز جماعت می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص و داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحی شهرستان اردستان هر ساله می توان گردشگران بسیاری را به سمت و سوی خود جذب کرد.

مسئول کمیته فرهنگی هنری اجتماعی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان اردستان همچنین از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در محل اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

بصیرت یادآوری کرد: همه ارگانهای متولی در این ایام باید از تمامی ظرفیت های فرهنگی هنری استفاده کنند تا بتوانیم سنت بومی محلی این شهرستان را به مسافرین نوروزی بشناسانیم.

انتهای پیام/فرخی