به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال با مشارکت تمام اقشار جامعه با عظمت و شکوه بی نظیری برگزار خواهد شد.

سید جواد ساداتی نژاد در جمع نمازگزاران مسجد صفاری کاشان با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان باتجربه و آگاه امروز جمهوری اسلامی در طول چهل سال گذشته همواره توطئه ها و تجاوزاتشان بدلیل همبستگی مردم با شکست مواجه شده است.
وی افزود: دشمنان با تجربه امروز در کنار دوستان ناآگاه و بدون دغدغه در جامعه ایرانی در داخل و خارج کشور تلاش می کند با حرکت در یک مسیر جدید دشمنی توهم ناکارآمدی جمهوری اسلامی را با مقایسه این نظام با دوران حکومت پهلوی نشان دهند.

وی با بیان اینکه کارآمدی یک کشور را باید در تمام حوزه ها بررسی کرد، گفت: امروز ایران از نظر رشد علمی در دانشگاه ها، موفقیت های سیاسی، هوا و فضا، المپیادهای علمی، اقتدار نظامی و سیاسی، ثبات و امنیت یکی از کارآمدترین کشورهای دنیا در این حوزه های شناخته می شود.
ساداتی نژاد با مقایسه دستاورهای نظام جمهوری اسلامی و حکومت پهلوی گفت: در حکومت دیکتاتوری شاهنشاهی پهلوی تنها ۱۲ انتخابات فرمایشی برگزار ولی در جمهوری اسلامی متکی بر مردم سالاری ۳۷ انتخابات باحضور حداکثری مردم برگزار شد تا مسوولان کشور توسط آنها منصوب بشوند

نماینده مردم کاشان در مجلس پاسخ به سوالی در باره مباحث اشتغال در این شهرستان اظهارکرد:ایجاد شغل های جدید و حفظ اشتغال دو موضوعی است که مسوولان باید با همت جهادی در تحقق آن تلاش کنند که امیدوارم با حل مشکلات بروکراسی در اصفهان بسیاری از دغدغه های اشتغالزایی در کاشان در راستای رسیدن به اهداف اقتصادی مقاومتی برطرف شود.

ساداتی نژاد بر بومی سازی شاغلان تولید ابریشم در کاشان با عزمی همگانی توسط مسوولان این شهرستان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مجوز ساخت شهرک ماهیان زینتی راوند کاشان با تولید ۵۰۰ گونه ماهی صادر شده است ولی با گذشت یکسال از کلنگ زنی این مجموعه هنوز در تخصیص زمین با موانعی اداری مواجه است که مسوولان شهرستان باید به طور جدی این موضوع را بپیگیری کنند.

وی در مشکلات کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان گفت: با بررسی های انجام شده میزان بدهی های این کارخانجات ۱۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی، ۳۰ میلیارد تومان به اداره مالیات و حدود ۶۰ میلیارد تومان معوقه کارگران می باشد ولی میزان دارایی های آن بیش از رقم بدهی ها است که توسط طلبکاران توقیف شده است.

ساداتی نژاد با تاکید تشکیل یک کمیته ساماندهی برای حل مشکلات شرکت ربسندگی وبافندگی گفت: یک همگرایی و اقدام متمرکز در سطح مدیریت شهر باید صورت پذیرد و نمایندگان هر اداره یا کارگران برای رفع توقیفات وارد مذاکره شده تا با فروش دارایی های موجود بدهی ها و مطالبات معوقه پرداخت گردد.

نماینده مردم کاشان در مجلس تاسیس رادیو را نیاز مبرم این شهرستان دانست و افزود: فرهنگ شناسنامه و میراث کاشان است و دورانی که تهاجمات فرهنگی و فضاهای مجازی هویت شهروندان را نشانه گرفته رادیو در حفظ سبک اسلامی زندگی مردم نقش بسزایی دارد.
وی افزود: با اخذ مجوزات لازم و مذاکراتی که با شورای شهر.و شهرداری داشته ایم جانمایی ایستگاه رادیو کاشان در فرهنگسرای مهر تعیین شده و امیدوارم در ماه رمضان امسال صدای اذان به افق کاشان را مردم از شهر خودشان بشنوند.

ساداتی نژاد در پایان با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان در توسعه کشور خاطرنشان کرد: استان شده کاشان موجب ارتقاء این منطقه می شود که بر اساس بررسی های انجام شده توسط نخبگان باید الگوی انجام شده دراستان خراسان را اجرایی کرده و استان بزرگ اصفهان را تبدیل به دو قسمت کرده و ایجاد استان اصفهان شمالی به مرکزیت کاشان را تحقق بخشیم.

انتهای پیام/قربانی