به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی جعفری منش در گفتگو یی اظهار کرد: حدود ۴۴۰هزار لیتر سوخت در چهار نقطه شهرستان اردستان توزیع و ۵۰ هزار لیتر نفت سفید ذخیره سازی شده است.

وی افزود: با توجه به عملیات گاز کشی و کاهش تعداد خانوارهای مصرف نفت سوز در شهرستان اردستان مصرف نفت سفید در منطقه از ۳۵۰ خانوار به ۱۰۸ خانوار رسیده است.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان گفت: با توجه به فصل زمستان شرکت نفت و فرآورده های نفتی اردستان در چهار نقطه شهرهای اردستان و زواره، دهستان برزاوند و روستای فسخود نفت مورد نیاز را ذخیره کرده است.

جعفری منش با بیان اینکه شرکت نفت و فرآورده های نفتی شهرستان اردستان در حال حاضر به چهار توزیع کننده و فروشنده نفت در شهرهای اردستان، زواره، روستاهای فسخود و نیسیان ماهانه نفت توزیع می کند، تصریح کرد: توزیع کننده نفت سفید روستای نیسیان به ۲۰ روستای همجوار خدمات ارائه می کند.

وی تاکید کرد: شهرستان اردستان هفت پمپ بنزین و دو فروشندگی نفتی فعال دارد و ماهانه حدود یک میلیون و ۷۰۰هزار لیتر بنزین و ۱۰میلیون لیتر نفت گاز مصرف می شود.

رئیس شرکت ملی نفت اردستان تصریح کرد: چهار جایگاه CNG در شهرهای اردستان، زواره و دو جایگاه در شهر مهاباد فعالیت می کنند که در مجموع ماهانه ۳۰۰هزار کیلوگرم گاز به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

جعفری منش یادآوری کرد: بازرسی های شرکت ملی نفت به صورت هفتگی از نازل های پمپ بنزین انجام می شود و در هر ماه و در چهار نوبت بازرسان شرکت نفت به منظور بررسی کیفیت و کمیت فرآورده های نفتی از مراکز و پمپ بنزین ها بازدید می کنند.

وی گفت: به طور کلی بازرسان این شرکت ماهانه ۲۰ تا ۳۰ بازرسی انجام می دهند که در نه ماهه ابتدایی سال تخلف خاصی وجود نداشته است و فقط تذکرات درباره کیفیت نفت سفید بوده است.

انتهای پیام/فرخی