به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی یارمحمدیان  در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اظهار کرد: بسیار خرسندیم که شانزدهمین دوره از این نمایشگاه با همکاری سازمان‌های مربوطه افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه نبض اقتصاد هر جامعه است، افزود: نمایشگاه نقش مؤثری در رونق اقتصادی شهر اصفهان دارد که امیدواریم رسالت اصلی خود را در این راستا انجام دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از زمانی که کلنگ پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان به زمین زده شده، تاریخ بهره‌برداری از آن چندین بار به تعویق افتاده و فرآیند زمانی قراردادها تغییر پیدا کرده است.

وی ادامه داد: شهرداری و اتاق بازرگانی به عنوان دو سهامدار بزرگ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان هستند؛ قرار است اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اختصاص یابد که ۶۳ درصد آن متعلق به شهرداری و ۳۳ درصد آن متعلق به اتاق بازرگانی است.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها، معرفی کالاها، خدمات و ایده‌ها از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان است؛ به دلیل آنکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان درآمد لازم برای احداث پروژه بزرگ نمایشگاه‌ بزرگ اصفهان را ندارد، شهرداری و اتاق بازرگانی چنانچه تعهد خود مبنی بر افزایش سرمایه‌ها را محقق کنند، این پروژه اواخر سال ۹۷ یا اوایل سال ۹۸ قابل افتتاح خواهد بود که البته مشروط به تحقق تعهدات شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان است.

وی اذعان داشت: عملیات اجرایی پروژه احداث نمایشگاه بزرگ اصفهان از چندین جبهه مختلف پیگیری و با پیمانکاران آن تسویه‌حساب شده است؛ پروژه احداث نمایشگاه بزرگ اصفهان با اصول علمی و برنامه‌ریزی‌های روز صورت می‌گیرد و در تأسیسات برقی و مکانیکی در این پروژه، کانال‌هایی ایجاد می‌شود که در صورت نیاز به تغییر تأسیسات برقی و مکانیکی، تخریبی صورت نگیرد.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری