«بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون»

«کسی را که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده و جاوید است ولیکن شما این حقیقت را در نخواهید یافت»

سلام بر مهدی (عج) و سلام بر نایب برحقش امام خمینی و سلام برپیروان راستین اسلام و سلام برشهیدان.

«ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص»

«خدا آن مومنان را که در صف جهاد علیه کفار مانند سد آهنین همدست و پایدارند، بسیار دوست می‌دارد»

ان‌شاءالله اگر به خواست خدا من شهید شدم از شما امت حزب‌الله می‌خواهم که به خاطر شهادت من ناراحت و اندوهگین نشوید و فقط به فکر ادامه دادن راه من که همان راه امام است، باشید به فکر این باشید که هدف من از رفتن به جبهه چه بوده است.

من فقط به حرف امام امت لبیک گفتم و به جبهه آمدم من به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) در ظهر عاشورا لبیک گفتم. من برای نجات اسلام و قرآن و وطنم به جبهه رفتم. از شما امت حزب‌الله می‌خواهم که جبهه‌های حق علیه باطل را فراموش نکنید. این جبهه‌ها همان جبهه و کربلای حسینی است، اگر در آن جا امام حسین (ع) می‌گوید: آیا کسی است مرا یاری کند؟ در این زمان نیز رهبر کبیر انقلاب رفتن به جبهه را یک واجب کفایی می‌داند و از شما امت قهرمان می‌خواهد که جنگ را فراموش نکنید و من هم از شما می‌خواهم که شعار «جنگ، جنگ تا پیروزی» را فراموش نکنید و بدانید که شهید شدن من برای این بوده است که پیرو خط انبیاء بودم.

پیرو خط امام بمانید، که من آگاهانه در این راه مقدس قدم گذاشته‌ام و هیچکس هیچ انسانی مسئول خون من نیست و من شهادت فی سبیل‌الله را یک فوز عظیم می‌دانم و خدا هر کدام از بندگانش را که دوست بدارد به او این فوز عظیم راه می‌دهد و من خوشحال هستم که خدا مرا دوست داشته است و شما هم باید خوشحال باشید.

در آخر چند جمله‌ای با خانواده عزیزم.

پدر و مادر عزیزم از شما می‌خواهم هنگامی که خبر شهادت مرا می‌شنوید هیچ ناراحت نشوید و به خاطر شهادت من گریه نکنید. اگر گریه می‌کنید به خاطر شهادت حسین (ع) مظلوم و یارانش باشد. پدر و مادر عزیزم از این که در این دنیای فانی نتوانستم به شما خدمتی کنم مرا ببخشید و از برادرانم می‌خواهم که همیشه به دنبال اسلام حقیقی و خالص باشند، همیشه یاور امام خمینی باشند و همیشه به فکر مستضعفان و ستمدیدگان باشند. از خواهرانم می‌خواهم که حجاب اسلامی را رعایت کنند، بعد از شهادت من، مانند زینب (س) ادامه دهنده راه من باشند، در آخر از خانواده‌ام می‌خواهم که هرگز نماز را سبک نشمارند.

 (والسلام)

خدایا! شهادت مرا قبول بگردان.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار.»