به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر ساداتی نژاد در جلسه ای که بمناسبت نهم دی در شهرستان کاشان برگزار شد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص فتنه ۸۸ اظهار داشت :هر چه جلوتر آمده ایم از ۸۸ تا کنون ابعاد فتنه برای ما روشن تر شده است و هنوز ابعاد ناشناخته ای از آن وجود دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمود:«فتنه، فتنه‌ بزرگی بود. من به شما عرض کنم؛ چند سالی که بگذرد، آن وقت قلم های بسته شده‌ی آگاهان بین‌المللی روان خواهد شد، باز خواهد شد، خواهند نوشت. ممکن است من آن روز نباشم، اما شماها هستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه‌ بزرگی پشت فتنه‌ سال ۸۸ بود. این فتنه خیلی چیز مهمی بود، قصدشان خیلی قصد عجیب و غریبی بود؛ در واقع می­خواستند ایران را تسخیر کنند».

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: شاه بیت این قضیه همین بود که در واقع اغلب ندانسته وارد میدان شده بودند. از اول انقلاب کلکسیونی از براندازی نرم و سخت در ایران انجام شده ولی تا کنون موفق نشده اند و این وعده الهی است که جبهه حق همیشه پیروز است.

وی افزود: رهبری و ملت و شریعت  این اضلاع مثلث اگر باهم باشند خداوند پاداش این استقامت را خواد داد.

ساداتی نژاد با اذعان بر اینکه در پایگاههای مطالعاتی اسرائیل تا کنون ۱۰۰۰ پایان نامه برای براندازی ایران نوشته شده گفت: در فتنه گفتند که جنبش سبز سرمایه آمریکا در ایران هستند.ناامنی و آشوب از سیاسیت های آمریکاست. درب سفارتخانه بریتانیا فرانسه و… بروی توطئه گران باز بود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر امروز ناآرامی در جایی از کشور داریم از بیرون هدایت شده است. ظاهرآن معیشت و اشتغال هست ولی در باطن فضای مجازی و علی الخصوص «آمد نیوز» فرمانده این داستان است.

وی گفت: من اگر بخواهم یک تعریف ساده از بصیرت بکنم همان حرفی که مادر شهید اسماعیلی در روستای کمال الملک به نقل از فرزندش گفت را برای شما می گویم که شهید اسماعیلی به مادرش گفت که برایم دعا کن که خدا به من هوش انقلابی بدهد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه دست آمریکا کاملا مشهود است گفت: «بی بی سی» و صدای آمریکا چقدر در ادامه فتنه گری ها خوشحال هستند.

نماینده کاشان و آران و بیدگل گفت: من دو هفته پیش در یک ماموریت از سوی مجلس در چین بودم. با سرمایه گذارها و مردم و کارخانه دارها خیلی مذاکره کردم من دنبال دلیل پیشرفت چین بودم  و آن این بود که چین که در سال ۲۰۱۵ قدرت اول اقتصاد دنیا شد و با یک میلیارد و چهارصد میلیون نفر جمعیت -که جمعیت ایران به اندازه کوچکترین استان آن هست- اطاعت از مائو تسه تونگ رهبر چین بود.

ساداتی نژاد گفت: مشکل اصلی ما اقدام و عمل هست. وقتی رهبری می گوید سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ما هم فقط این شعار را تکرار می کنیم و متاسفانه از اقدام و عمل خبری نیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری گفته اند هرکس در هر مقام و مسئولیتی هست از رفتگر شهرداری تا مامور نیروی انتظامی و… هر مسئولی در هر اداره ای فکر کند همان مسئولیت تنگه احد هست و اگر غفلت کند جمعیتی رو به فنا خواهند رفت و چرخ کار خواهد لنگید و امروز این همان حلقه مفقوده در اقتصاد کشور هست.

در پایان ساداتی نژاد ضمن تشکر از پرسنل نیروی انتظامی در حفظ امنیت شهرستان افزود: در سال ۸۸ عده ای از ماموران نیروی انتظامی به فیض عظیم شهادت رسیدند که ما برای آنها علو درجات را از خداوند  متعال خواستاریم.

انتهای خبر/