به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت اچ‌تی‌سی دوران سختی را پشت سر می‌گذارد؛ به خصوص پس از فروش قسمت اعظمی از بخش موبایل خود به شرکت گوگل. اگرچه این کمپانی تایوانی برنامه‌هایی برای بازگشت قدرتمند به بازار گوشی‌های هوشمند دارد، اما این مورد در سال ۲۰۱۸ اتفاق نخواهد افتاد.

براساس اخبار منتشر شده، این شرکت تعداد محدودی تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد کرد. تمرکز بخش تحقیق و توسعه و بازار شرکت اچ‌تی‌سی بر روی یک پرچم‌دار و چند گوشی میان‌رده خواهد بود که سال بعد عرضه می‌شوند. برای بهبود حضور خود در بازار گوشی‌های میان‌رده، شرکت نسخه‌ای ضعیف‌تر از یو ۱۱ پلاس را در ژانویه ۲۰۱۸ ارائه خواهد کرد؛ پس باید منتظر معرفی رسمی این گوشی در نمایشگاه CES که در اوایل ماه بعدی میلادی برگزار می‌شود، باشیم.

نقشه راه اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۸ شامل یک پرچم‌دار نیز خواهد بود که احتمال می‌رود U12 باشد. گفته می‌شود این گوشی با نمایشگر Quad HD، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. البته هنوز زمان معرفی این محصول مشخص نیست، اما گمانه‌زنی‌ها حکایت از اواخر ماه فوریه یا اوایل مارس، زمانی‌که شرکت‌های مختلف پرچم‌داران خود را معرفی می‌کنند، دارند.