به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی آنر V10 به‌تازگی در چین معرفی شد. ویژگی بارز این اسمارت‌فون، بهره‌گیری از تراشه قدرتمند کایرین ۹۷۰ است که همراه با ۶ گیگابایت رم، تصویری از گوشی هواوی میت ۱۰ را در ذهن تداعی می‌کند. با توجه به این سخت‌افزار قدرتمند باید بگوییم که گوشی آنر V10 از پس تمام کارهای شما بر می‌آید.

دیروز این هندست در بنچمارک چینی آنتوتو ظاهر شد و توانست با افتخار، امتیاز ۱۶۵۵۸۷ را کسب کند. آنر V10 را می‌توان ترکیبی از میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو دانست البته قیمت آن به‌طور قابل‌توجهی بسیار کم‌تر از این دو دستگاه است. با این اختلاف قیمت زیاد و عملکرد آنر V10 و البته با توجه به امتیاز ۱۷۵۴۲۶ میت ۱۰ و ۱۷۸۵۱۰ میت ۱۰ پرو در بنچمارک آنتوتو، ارزش‌های پرچم‌دار آنر بیش از پیش مشخص می‌شود.

آنر ۸ پرو و آنر ۹ توانسته بودند در بنچمارک آنتوتو به ترتیب امتیازهای ۱۲۸۷۵۵ و ۱۴۳۵۸۳ را کسب کنند که با توجه به تراشه جدید و پرقدرت کایرین ۹۷۰ و البته رابط کاربری EMUI 8.0 مبتنی بر اندروید اوریو این بهبود عملکرد قابل توجیه است. هواوی عرضه این هندست را در چین آغاز کرده و قرار است از روز ۵ دسامبر عرضه آن در اروپا نیز آغاز شود.