به گزارش پایگاه خبری ربیع،  در این نمایشگاه ۲۰۰ مجموعه در فضایی بالغ بر ۹۵۰۰ مترمربع مشارکت خواهند داشت.

فناوری اطلاعات و ارتباطات، محیط زیست، حمل و نقل شهری، خدمات حوزه مالی، اداری و فرهنگی، فعالیت ها و خدمات آموزشی و تفریحی و زیرگروه های مربوط به شهر هوشمند بخش های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می دهند. در این زمینه، شرکت هایی از استان های اصفهان، تهران، ایلام، یزد، چهارمحال و بختیاری، گلستان، آذربایجان غربی، فارس و هرمزگان و مشارکت کنندگانی از کشورهای هلند، روسیه، اسپانیا، دانمارک، آلمان و کره جنوبی حضور در این نمایشگاه را تجربه می کنند. همچنین نمایندگان ایرانی محصولات و خدمات کشورهای سوییس، انگلستان، بلژیک، پاکستان، سوئد، کانادا، ترکیه، چین، چک، لهستان، اسلواکی و اتریش به صورت غیرمستقیم در این رویداد حضور می یابند.

وزارت دفاع، جهاد دانشگاهی کشور، پارک های علمی و فناوری برخی استان های کشور، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت پست اصفهان، اداره برق، سازمان های پسماند، زیباسازی و آتش نشانی شهرداری اصفهان و همچنین بنیاد علمی_آموزشی ECO و انجمن شهرهای فناور جهان (WTA) از جمله مشارکت کنندگان شاخص این نمایشگاه هستند.

برگزاری سمینارهای مختلف در سالن نقش جهان، تشکیل سه اتاق گفتگو در سه سالن نمایشگاه، برگزاری استارت آپ ویکند جهاد دانشگاهی در طول سه روز، برگزاری ماراتن بازی های رایانه ای توسط دانشگاه اصفهان، برگزاری مانور آتش نشانی و برنامه های مختلف سازمان ورزش شهرداری اصفهان از جمله ویژگی ها و برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه، ۱۸ تا ۲۳ روزهای مذکور و بازدید ویژه متخصصین ساعت ۱۰ تا ۱۳ روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد است.

واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان