به گزارش پایگاه خبری ربیع، سومین نمایشگاه بین ­المللی صنعت ساختمان اندونزی با برند Big 5 و هجدهمین نمایشگاه بین­ المللی سنگ چین در شهر شویتو، امروز ۱۷ آبان ماه آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ها، نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران نیز حضور یافته و به معرفی توانمندی های خود می پردازند. انواع ماشین آلات معدن و ساختمان سازی، ماشین آلات ساخت و ساز، انواع سنگ شکن و همچنین انواع کوپ سنگ از جمله محصولاتی هستند که توسط غرفه داران ایرانی در این دو نمایشگاه در معرض دید متخصصان و فعالان عرصه ساخت و ساز کشورهای مختلف قرار گرفته است.

شرکت نمایشگاه های بین­ المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی dmg::events در راستای توسعه حضور خود در نمایشگاه های مطرح جهان از سال ۲۰۰۹ و با مشارکت در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی، برند Big5 را در سطح کشور و استان معرفی کرد و پس از آن در پی دریافت دعوت رسمی از برگزارکننده اصلی، در دیگر نمایشگاه هایی که با همین برند در کشورهای هند و اندونزی نیز برگزار می شود، غرفه های ایران را سازمان دهی می کند.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان همچنین در سال جاری برای نخستین بار شرایطی را فراهم ساخت که صادرکنندگان سنگ ایران در کشور چین و در شهر شویتو حضور یابند تا با توجه به پتانسیل های بالای کشور در این صنعت، در آینده ای نزدیک شاهد توسعه حضور ایران در بازار سنگ چین باشیم.

لازم به ذکر است سومین نمایشگاه بین­ المللی صنعت ساختمان اندونزی و هجدهمین نمایشگاه بین ­المللی سنگ چین تا روز شنبه مورخ ۲۰ آبان به ترتیب در مراکز نمایشگاهی جاکارتا و شویتو میزبان بازدیدکنندگان بین  المللی خواهد بود.