20 September 2024 | ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

خبرنگار: وحید وطن خواهان

شاهد تحولات اساسی در وزارت ورزش و جوانان بودیم

شاهد تحولات اساسی در وزارت ورزش و جوانان بودیم

حسینعلی حاجی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی می گوید تخصیص ۲۷ صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به ورزش، گل سرسبد اقدامات وزیر ورزش و جوانان در این مدت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسینعلی حاجی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی می گوید تخصیص ۲۷ صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به ورزش، گل سرسبد اقدامات وزیر ورزش و جوانان در این مدت بوده است.

حسینعلی حاجی درخصوص مهم ترین اقدامات وزیر ورزش و جوانان در ۸ ماه گذشته گفت: در طول این مدت شاهد تحولی در وزارت ورزش و جوانان بودم که مهم ترین آن ها انسجام بخشی در خود وزارتخانه و به کارگیری عوامل فعال، زبده و کارشناس بود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخصوص رایزنی ها برای اضافه شدن اعتبارات وزارت ورزش و جوانان هم سلطانی فر موفق بوده و سال ۱۳۹۶ نسبت به سال قبل افزایش خوبی در منابع مالی این وزارتخانه به وجود آمده است که نتایج آن به زودی آشکار می شود. تخصیص ۲۷ صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به ورزش گل سرسبد این اقدامات بوده است که باعث تحولی بزرگ در ورزش خواهد شد.

حاجی از توجه وزیر ورزش و جوانان به شهرستان ها تشکر کرد و ادامه داد: سلطانی فر توجه ویژه به شهرستان ها داشته است و امیدواریم شرایطی فراهم شود که جوانان عزیز ما مشکل فضا برای ورزش نداشته باشند و سرانه ورزشی بالاتر برود. در بخش معنوی هم باید به تربیت نسل آینده جوانانمان بپردازیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع اقدامات بسیار مثبتی در حوزه ورزش بانوان هم انجام شده که بعضی از آنها به ثمر نشسته است. در هر وزارتخانه ای که کار مثبت انجام بشود باعث خوشحالی ماست. آنچه مردم امروز انتظار دارند حل مشکلات اساسی آنها از جمله اشتغال است.

حاجی در پایان حفظ سلامت جسمی مردم را اصلی ترین وظیفه وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: با توجه به عوض شدن سبک زندگی و آپارتمان نشینی عمده مردم لازم است برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز بیماری ها باید فضاهای اختصاصی برای ورزش به ویژه ورزش بانوان و در شان آنها فراهم شود تا شاهد جامعه ای سالم باشیم.

انتهای پیام /