به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد گیوی، معاون امور نمایشگاه ها و برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در گفتگو با کیمیای وطن گفت: اصفهان تا ۲۹ خرداد ماه میزبان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و یازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت تخصصی، تولیدی و توزیعی حضور دارند و در فضایی به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع به عرضه محصولات و خدمات خود می پردازند. وی اظهارداشت: در این دوره از نمایشگاه ۸۵ غرفه از شرکت های مختلف از استان های اصفهان، تهران، یزد، البرز، قم، لرستان، مارزندران و فارس به رقابت و عرضه خدمات می پردازند.

معاون امور نمایشگاه ها و برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان اظهارداشت: با توجه به رویکرد ملی نمایشگاه، خوشبختانه امسال از استان های مختلف کشور مشارکت کننده داشته ایم و بسیار خوشبختیم که فضای هم رسانی مناسب و تخصصی برای حضور شهروندان  و کارشناسان فراهم شده است.

گیوی به ویژگی های برتر این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: ویژگی برتر این دوره از نمایشگاه حضور پر رنگ پتروشیمی ها همچون پتروشیمی اروند، بندر امام، شهید تندگویان، ایلام، کارون و خوزستان است که در حوزه پلیمری یا همان نمایشگاه اصفهان پلاست حضور دارند.

وی افزود: بر اساس مشارکت کنندگان قریب به ۳۵ درصد شرکت کنندگان از استان اصفهان هستند و ۶۵ درصد از استان های دیگر در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به تلاش بخش بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان نیز اشاره و عنوان کرد: در این دوره سه هیات از افغانستان، ترکیه و عراق نیز حضور دارند تا رویکرد صادراتی برای تولید کنندگان فراهم شود.