فاطمه براتی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: دارو و تجهیزات برای ارائه خدمات به حجاج ایرانی به عربستان ارسال شد و در مراکز درمانی هلال احمر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بیمارستان‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

طاهر درودی در گفت‌وگو با خبرنگار ربیع اظهار کرد: زائران با توجه به فعالیتی که در طول عملیات حج دارند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند.

وی افزود: اجازه انجام جراحی را سعودی‌ها به کشورهای خارجی نمی‌دهند و در بیمارستان‌های سعودی انجام می‌شود و بیماران اگر نیاز به جراحی داشته باشند به بیمارستان سعودی اعزام خواهند شد.

معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: مواردی به علت افتادن از پله برقی، زمین خوردن در حمام که موجب شکستگی و مشکلات دیگر شده است، با هماهنگی به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شوند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۱۲ بیمار در بیمارستان‌های صعودی بستری‌اند که برخی اقدامات لازم را دریافت و برخی دیگر در نوبت جراحی هستند و پس از اتمام فعالیت درمانی به هتل منتقل می‌شوند.

درودی خاطرنشان کرد: دارو و تجهیزات برای ارائه خدمات به زائران ایرانی به عربستان ارسال شد و در مراکز درمانی هلال احمر مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیمارستان‌های هلال احمر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

فاطمه براتی