به گزارش پایگاه خبری ربیع، ناصر یار محمدیان در گفتگو با کیمیای وطن افزود: با توجه به روند بالای افزایش پیش بینی درآمدهای استان اصفهان، پیش بینی  ۱۴۰۳ کاهش یافت.

وی ادامه داد: پیش بینی درآمد های عمومی استانی در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز مبلغ ۴۳۸ هزار میلیارد ریال بود که ۹/۹۷ درصد آن به مبلغ ۴۲۹ هزار میلیارد ریال محقق شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص مولدسازی دارایی های مازاد دولت در استان اصفهان و ۸۲ ملک شناسایی شده از ابتدای پارسال تاکنون در استان گفت:دو ملک از اموال مازاد شناسایی شده دولت در استان در مراحل آخر دریافت مجوز فروش است و به زودی اطلاعیه های آن منتشر می شود.

یارمحمدیان با بیان اینکه ۴۶ ملک نیز به کمیسیون ماده ۵ شورایعالی شهرسازی و معماری و ۱۴ ملک برای دریافت نظریه کارشناسی و قیمت گذاری به دادگستری اعلام شده است، اظهارداشت: چهار ملک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به عنوان املاک مازاد جهت مولدسازی به منظور تکمیل پروژه های ناتمام این دانشگاه در شهرستان های استان مطرح شده اند و همچنین تهاتر و معاوضه ملک اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم جهت تبدیل به ساختمان اداری در دستور کار قرار دارد .

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در پاسخ به این سوال که در ارتباط با زمین ۱۵۰ هزار مترمربعی متعلق به شرکت سهامی آب منطقه ای اصفهان موصوف به انبار نفت چه تدابیری اندیشیده شده است؟ گفت: مقرر گردیده درآمد حاصل از فروش آن جهت تامین اعتبار هزینه های تکمیل پروژه آبرسانی از منابع آبی جنوب اصفهان صرف شود.

یارمحمدیان عنوان کرد: یک ملک متعلق به شرکت آب منطقه ای اصفهان نیز به ارزش  چهار هزار و۴۳۰ میلیارد ریال جهت تامین اعتبار تکمیل پروژه های آبرسانی ۱۴ شهرستان استان و همچنین یک فقره ملک مازاد اداره کل دادگستری استان به ارزش ۹۸ میلیارد ریال جهت تامین اعتبار تکمیل مجتمع قضایی شماره ۲ دادگستری استان، با طی شدن مراحل مولدسازی به صورت بسته نهایی به هیات عالی مولدسازی کشور ارسال شد.

زهرا زرفشانی