مظفر حاجیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فاجعه نسل کشی در غزه به دست جانی ترین های تاریخ دل تمامی انسانهای بیدار، آگاه و آزاد را خون کرده است! دلیلش هم کاملا پیدا و آشکار است. آنجایی که تقریبا انسانهای با وجدان در همه کشورها برای اعلام ازجار از این آدم کشی ها و جایان تاریخ هر روز به خیابانها در جای جای شهرهای کوچک و برزگ دنیا می آیند و این بی رحمی ها و وحشی گری ها را محکوم می کنند؟ معنی این تحرک بی نظیر اینست که وجدان انسانهای زیادی در دنیا بیدار شده و حق دارد جای خود را در جان انسانها باز می کند و دامنه حی طلبی گسترده می شود! اما فاجعه دردناک و سهمگین و غیرقابل جبران روزهای اخیر در غزه یادآور فاجعه ای است که ۸در سال ۱۹۴۵ میلادی در شهر هیروشیمای ژاپن رخ داد، زمانی که در بحبوحه جنگ جهانی دوم (۱۹۳۹-۱۹۴۵) آمریکا بمب اتمی بر روی مردم بی دفاع شهرهای هیروشیما و ناکازاکی پرتاب کرد و هنوز که هنوز است یادآوری آن جنایت برای هر انسانی درد آور است؟ مگر انسان نماهایی که خوی حیوانی داشته باشند و لباس انسانها می پوشند و به تعبیری گرگند در لباس …آری آمریکا ۱۳ هزار تُن بمب حاوی اورانیوم غنی شده بر سر مردم در این دوشهر ریخت که تاثیر زیادی بر سلامت و روان مردم این دو شهر گذاشت.امروز اما صهیونیستها به حمایت همان آمریکا و هدایای او، چند برابر آن بمب ها را بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است و فاجعه ای دردناک بوجود آورده است؟

از زمان عملیات قهرمانانه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سرزمین های اشغالی در هفتم اکتبر که در پاسخ به تجاوزگری های دامنه دار رژیم صهیونیستی انجام شد، آمریکا خود را در کنار صهیونیست ها قرار داد و حمایت نامحدودش را از تل آویو به طور علنی اعلام کرد. طبق گزارش واشنگتن پست، دولت آمریکا برای فروش سامانه های موشکی هدایت شونده و دیگر تسلیحات پیشرفته به رژیم صهیونیستی به ارزش ۷۳۵ میلیون دلار چراغ سبز نشان داده است.

همچنین طبق گزارش روزنامه یدیعوت آحارونت چاپ رژیم صهیونیستی، تل آویو برای بمباران تونل های مقاومت از هر نوع بمبی که در اختیار داشت، ازجمله بمب های سنگرشکن (Bunker buster) و موشک‌های هالپر اهدایی از طرف آمریکا استفاده کرد. رژیم صهیونیستی همچنین از بمب های هوشمند آمریکایی «جی دام» در حملات وحشتناک خود به نوار غزه استفاده کرد که باعث ویرانی زیادی شد که اینهمه نشانه شکست او در مقابل مجاهدان فلسطینی است؟

رژیم اشغالگر قدس در اقدامی که آشکارا نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی است، استفاده از سلاح‌های ممنوعه مانند فسفر سفید و اورانیوم ضعیف شده را که سلاح کشتار جمعی هستند، برای هدف قرار دادن ساکنان غزه مجاز می‌داند. درواقع، سلاح‌های رژیم صهیونیستی متکی بر مواد رادیواکتیو ممنوعه بین‌المللی است که بیشترین میزان تخریب را بر ساختمان ها دارد و بیشترین جان باختگان را برجای می گذارد. ارتش رژیم صهیونیستی سال‌ها پیش به سلاح‌های پیشرفته آمریکایی شامل ۷۵۰ بمب سنگرشکن برای تخریب تونل ها، ۳ هزار موشک هالپر برای هدف قرار دادن بالگردهای نظامی، هزاران بمب هدایت‌شونده جی‌پی‌اس برای نابودی زیرساخت‌های نوار غزه و ۵۰ بمب مهیب دیگر دست یافت و اخیرا نیز تسلیحات جدیدی از آریکا دریافت نموده است؟

اینکه امام خمینی(ره) فرمودند: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید بواسطه جنایت های بیشماری است که آمریکا در نقاط مختلف عالم داشته و انسنهای بیگناه زیادی را به خاک و خون کشیده است!

تسلیحات ویرانگر رژیم صهیونیستی هزاران شهید بر جای گذاشته است که ۷۰ درصدشان کودکان، زنان و افراد مسن هستند. همچنین طبق آمار رسمی وزارت بهداشت فلسطین، تنها در پنج روز نخست جنگ غزه بیش از ۳۰ هزار خانه و ساختمان مسکونی ویران شد.

دفتر رسانه‌های دولتی غزه اعلام کرد، رژیم اشغالگر قدس از هفتم اکتبر تاکنون ۱۸ هزار تُن بمب بر سر ساکنان این شهر انداخته که ۱.۵ برابر نیروی انفجاری حمله اتمی آمریکا به هیروشیماست.

این گزارش می افزاید، از ابتدای تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی تاکنون به طور میانگین در هر کیلومتر مربع از نوار غزه ۳۳ تُن مواد منفجره پرتاب شده است. شواهد روشنی دال بر استفاده اشغالگران از سلاح ها و مهمات نامتعارف و ممنوعه بین المللی به ویژه فسفر سفید وجود دارد که به وضوح در سوختگی اجساد شهدا و مجروحان و آب شدن پوست و گوشت پیکرشان مشهود است.

سیمور هرش، روزنامه نگار آمریکایی نیز فاش کرد، نیروهای صهیونیست قصد دارند کاری مشابه آنچه آمریکا در ویرانی شهر ژاپنی هیروشیما با بمب اتمی انجام داد، در نوار غزه بدون سلاح اتمی انجام دهند چیزی که اخیرا وزیر بی عقل و دیوانه کابینه رژیم صهیونیستی به عیان به آن اعتراف کرد و تنبیه شد!

این روزنامه نگار به نقل از منبع آگاه به برنامه‌های ارتش رژیم صهیونیستی گفت، شهر غزه بدون استفاده از سلاح اتمی در مسیر تبدیل شدن به هیروشیمای دیگری است و می خواهند تمامی اعضای باقی‌مانده جنبش حماس را در این شهر قتل عام کنند و هیچ یک را زنده نگذارند.

اکنون وقت آن ریده است که مجامع بی بخار بین المللی چشم باز کنند و از قدرت خود در توقف این جنایات هولناک استفاده کنند زیرا اگر این وحشی افسار گسیخته بکارش ادامه دهد و در جنگ از از سلاح اتمی استفاده کند همه دنیا به خطر خواهد افتاد و تهدید جانی به حساب خواهد آمد!

مظفر حاجیان