زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پسری ۲۵ ساله بعلت مصرف ماده مخدر گل و مشروبات الکلی سحرگاه چهارم تیرماه ۱۴۰۲ در خمینی شهر اصفهان اعضای خانواده ۴ نفره خود را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

به نقل از یک منبع آگاه؛سلیم بیات،جوان ۲۵ ساله اصفهانی که اصالتا اهل صفهان بوده و لی خانواده اش در خیابان پردیس خمینی شهر در یک مجتمع مسکونی زندگی می کردند صبح امروز۴تیرماه ۱۴۰۲ پدر و مادر و دو خواهر خود را با اسلحه کمری کلت به قتل رساند و با شلیک گلوله به سر خود ؛زندگیش را پایان بخشید.

سلیم بیات ۲۵ ساله که تنها پسر خانواده و فرزند میانه دربین خواهرانش مولود بیات ۳۵ ساله و ساناز بیات ۲۲ ساله بودبه علت بیماری اعصاب و روان ؛مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی پدرش شاپور بیات ۵۸ ساله و مادرش کبری دباغ ۵۴ ساله را که سحرگاه ۴ تیرماه در خواب بودنند در ساعت ۴:۵۰دقیقه صبح کشت و سپس با شلیک گلوله به سر خود برای همیشه با زندگی دراین دنیا خدا حافظی کرد.

او ۱۱ گلوله به سمت خانواده خود شلیک کرد و در بازرسی ها که از منزل شخصی خودش به عمل آمد ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و ماده مخدر گل نیزکشف شد .

خانواده بیات از همان ابتدای نوجوانی متوجه شده بودنند که سلیم دارای اختلالات روانی است و چندین مرتبه اورا دربیمارستان ها بستری کرده بودنند تا مداوا شود اما هر بار با آزار خانواده اش سبب شد تا خواهر بزرگترش برای آن که از آزار و اذیت های او در امان باشند؛ اقدام به خرید منزل جداگانه برای برادرش نماید آخر وضع مالی آن ها خوب بود.

اما منزل شخصی خانواده بیات که اصالتا اصفهانی هستند در خیابان پردیس خمینی شهر واقع است که متاسفانه سحرگاه چهارم تیرماه غرق درخون شد چرا که پسرشان به قصد انتقام با مصرف ماده مخدر و مشروبات الکلی و بیماری روحی و روانی که داشت همه اعضای خانواده اش را با ۱۱ فشنگ از اسلحه کلت کمری کشت .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر نیزبیان داشت : متاسفانه شب گذشته تمامی افراد یک خانواده توسط یکی از اعضای خانواده خود که دارای اختلالات شدید روحی و روانی بوده است به قتل رسیدند.

وی خاطر نشان کرد : بررسی های اولیه نشان میدهد علت اصلی این حادثه ناشی از عوارض بیماری روحی و روانی بوده است .

دادستان خمینی شهر با اشاره به اینکه سابقه بیماری روحی ، روانی قاتل و بستری بودن وی در یکی از بیمارستان های شهر اصفهان گفت : در این حادثه‌ پدر و مادر و دو خواهر قاتل با سلاح گرم به قتل رسیده و سپس قاتل اقدام به خودکشی نمود.

زهرا نصیری