به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این آئین هلدینگ پترو پالایش اصفهان نیز به عنوان تنها شرکت برتر در تالار فرآورده‌های نفتی در فروش محصولات در بورس کالا معرفی شد و با اهداء لوح و تندیس به مدیر بازاریابی و فروش هلدینگ پترو پالایش اصفهان تقدیر به عمل آمد.

در همین پیوند مدیر بازاریابی و فروش هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفتگو با ربیع با اشاره به اینکه همه طرح‌ها و پروژه‌های در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان دارای توجیه اقتصادی است، گفت: ۴۰۰ پروژه را در دستور کار داریم تا بتوانیم از خام فروشی جلوگیری کنیم و به سوددهی بالایی در شرکت دست یابیم.

وی گفت: میزان فروش محصولات تولید شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۵ درصد رشد داشته است.

 مسعود اسدی با اشاره به ارزش معاملات هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: این آمار بالغ بر ۲۶۷ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸۵۰ قرارداد فروش و گشایش ۴۲۷ فقره گشایش اعتبار اسنادی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ثبت شده است، افزود: این میزان نسبت به عملکرد سال قبل دارای رشد ۶۵ درصدی در فروش محصولات بوده است.

مدیر بازاریابی و فروش هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به کسب رتبه برتر این هلدینگ در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا ابراز داشت: از عوامل موثر در کسب این رتبه می‌توان به مواردی چون ارائه خدمات متنوع به مشتریان شامل روش‌های متنوع فروش، فروش اعتباری، تحویل و بارگیری محصولات با سرعت و ظرفیت بالا و به صورت شبانه روزی، ارائه محصولات با کیفیت و بدون توقف در زنجیره فروش و تحویل محصولات اشاره کرد و بدون شک این مهم با زحمات و همکاری‌های همه معاونت ها و پرسنل شرکت تحقق یافته است.