زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، ۶ هدف استراتژیک در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان تعریف شده است که برای تحقق آن ۱۷ برنامه استراتژیک و در نهایت ۴۹ پروژه بهبود در این حوزه در دستور کار است.

مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان درهجدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی که با محوریت نقش اکوسیستم منابع انسانی در ارتقاء امید باور و اعتماد برگزار شد، با بیان اینکه از حدود ۱۴ ماه پیش هلدینگ پتروپالایش اصفهان وارد عصر جدیدی در صنعت مدیریت کشور شده است، گفت: با ورود مدیرعامل جدیدT ما با مدیریت جهادی و هوشمندانه، با برنامه ریزی به صورت واقعی آشنا شدیم و حاصل این امر ۴۰۰ پروژه فعال در همه زمینه ها است.

منصور خادمی ، با بیان اینکه از این ۴۰۰ پروژه فعال در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ۴۹ پروژه در حوزه سرمایه انسانی است، افزود: این هلدینگ رتبه اول در زمینه تنوع محصولات و رتبه دوم ظرفیت تصفیه نفت خام کشور را به خود اختصاص داده و یک چهارم فراروده های نفتی کشور در این شرکت تولید می شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین با کیفیت یورو ۵ از ۴۰۰ هزار بشکه نفت در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تولید می شود، اضافه کرد: چشم انداز ما در سال ۱۴۰۵ رسیدن به بالاترین ضریب پیچیدگی ۱۲٫۵ است که برای رسیدن به این دستاورد پروژه های زیادی را تعریف کرده این که یکی از مهم ترین آنها راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل بود که ۱۶ ماه زودتر به بهره برداری رسید.

انجام زیرساخت ها برای انتقال مواد نفتی اصفهان  

وی با بیان اینکه راه اندازی ۶ شرکت جدید با هدف تکمیل زنجیره ارزش و جلوگیری از خام فروشی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان محقق شده است، گفت: زیرساخت های انتقال مواد نفتی را نیز در اصفهان راه اندازی کرده ایم.

خادمی با بیان اینکه ۱۱ استراتژی در کنار ۴۰۰ پروژه برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: یکی از این استراتژی ها توسعه، یادگیری، مشارت و مدیریت سرمایه های انسانی است که در این زمینه کارهای بزرگی صورت گرفته است.

مدیر سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر هلدینگ پتروپالایش اصفهان دارای سه هزار نیروی فعال است، افزود: اتفاق خوبی که در یک سال اخیر در پالایشگاه اصفهان رخ داده این است که قرارداد کارکنان مستقیم شده و شرایط به گونه ای شده که شاهد افزایش بی سابقه تقاضای کار در هلدینگ پتروپالایش اصفهان هستیم.

توجه به رفاه کارکنان در پتروپالایش اصفهان

وی با اشاره به ساماندهی شهرک شهید محمد منتظری گفت: در این شهرک همه خانه ها رنگ شده است که این امر به تقویت روحیه ساکنان کمک می کند، همچنین در این شهرک هر دو هفته یکبار جشن هایی برگزار می شود که ایجاد نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به هوشمندسازی و استانداردسازی مدارس شهرک شهید محمد منتظری مطابق با استانداردهای مدارس جهانی، گفت: این کار را با همکاری مشاور آغاز کرده ایم.

خادمی همچنین به اجرای طرح جوان سازی نیروهای هلدینگ پتروپالایش اصفهان اشاره کرد و گفت:جانشین پروری و مدیریت استعداد از مهم ترین برنامه ها در دستور کار در حوزه منابع انسانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان است، برای اینکه زیرساخت خوبی برای این کار داشته باشیم، این پروژه را در دستور کار خود قرار دادیم.

زهرا نصیری