نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، هوتن شکیبا این روزها با بازی در فیلم تی تی در پرده سینما  قرار گرفته و در این فیلم با گریم متفاوت و در نقش امیر ساسان نقش آفرینی می کند و با نقشی متفاوت تر از بازی های قبلی ظاهر شده است.هوتن شکیبا در نقش مردی شکست خورده ،خوش گذران و دائم الخمر بازی می کند و به جرات می توان گفت او موفق شده تا نقشی باور پذیر را به مخاطبان ارائه دهد.

فیلم تی تی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک ارسلان امیری و پناهنده نوشته شده وچهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده است که  با بازی هوتن شکیبا و الناز شاکردوست در کنار هم، سال گذشته مقابل دوربین رفت و اولین نمایش آن در یک جشنواره بین المللی خواهد بود که از ۱۰ تا ۱۹ آبان ماه در ژاپن برگزار میشود.

هوتن شکیبا در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار در یک فیلم سینمایی به نام شب بیرون به دنیای بازیگری راه یافت.پیش از این فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در این رشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول برای نمایش ویولن‌ هایتان را کوک کنید شد.

بعد از آن در فیلم های طبقه حساس،حق سکوت،هلن،موج اف ام ردیف ۴۸۰ و ….جلوی دوربین رفت و به تجربه های بازیگری خود افزود‌.

اما نقطه عطف و دیده شدن این بازیگر و سکوی پرش آن در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد بود او با بازی درخشان و در یک نقش متفاوت توانست بازی ماندگاری را از خود نشان دهد و در ذهن ها باقی بماند.

وی به واسطه بازی در این نقش سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

با نگاهی به کارنامه هنری این بازیگر می توان دریافت که او از عهده هر نقشی برمی آید و توانایی و استعداد هر بازیگری اینگونه مشخص می شود.

او چه در نقش های طنز و چه در نقش های جدی می تواند شکوه بازیگری خود را نشان دهد .بازی در نقش ماندگار حبیب در سریال لیسانسه ها گواه این ادعاست که او یکی از بهترین نقش های طنز را خلق کرد و حتی در نقش عبدالمالک ریگی نیز در ظاهر یک تروریست برآمد  و مخاطب با تمام وجود او را باور کرد.

هوتن شکیبا علاوه بر اینکه بازیگری تواناست در صداپیشگی نیز توانسته بدرخشد و این روزها با صداپیشگی نقش بچه در مجموعه نمایشی مهمونی در دل مخاطب جا گرفته است و با صدای شیرین و جذاب او باعث شده این عروسک یکی از محبوب ترین عروسک های این مجموعه تلویزیونی شود.هوتن شکیبا قبلا هم در صداپیشگی شخصیت دیبی در مجموعه کلاه قرمزی را انجام می داد.

با وجود قابلیت ها و استعداد های این بازیگر در عرصه های گفته شده می توان گفت آینده ای درخشان در انتظار این بازیگر جوان کشور است و می تواند به یک ستاره تبدیل شود.

نجمه کریمیان