به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم روز معلم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و غبارروبی مزار شهید مطهری که با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم برگزاری شد طی سخنانی با اشاره به تغییر روش های آموزشی پس از شیوع کرونا اظهار کرد: برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری تجربه ی موفقی طی یک سال گذشته بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه آموزش تعطیل بردار نیست افزود: خوشبختانه با طراحی برنامه شاد توسط آموزش و پرورش توانستیم خود را با شرایط جدید تطبیق دهیم.

سرمست گفت: عملکرد معلمین قمی در تطبیق با شرایط جدید بسیار خوب و شایسته قدردانی بوده است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به فشار حداکثری آمریکا در شرایط کرونایی بیان کرد: مجموعه ی دولت در تلاش بوده است تا آثار اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا را به حداقل رسانده و در کنار آن سلامت مردم را تامین کند.

وی همچنین با بیان اینکه دولت به دنبال تامین واکسن مورد نیاز برای کنترل بیماری است خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم با اقدامات و تدابیر ستاد ملی کرونا بتوانیم این بیماری عالم گیر را ریشه کن کنیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود تامین تجهیزات آموزشی را در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در راستای ایجاد زیرساخت های آموزشی نقش چشمگیری ایفا کرده اند.