به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: در فاصله کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب امام خمینی دستور تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را صادر کردند و این بنیاد در طول سالیان متمادی انقلاب چه در زمان جنگ و چه پس از آن تأثیر خود را بر شهرها و روستاهای کشور گذاشته است.

وی افزود: همکاری با پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای کم‌جمعیت و ایجاد واحدهای تجاری و اداری نیز از جمله فعالیت‌های این بنیاد به حساب می‌آید، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز ۱۰۰۰ واحد مسکن دیگر توسط بنیاد ساخته شده و در اختیار مردم شریف ایران قرار گیرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه در خصوص ساخت مسکن‌های روستایی و مقاوم‌سازی آن‌ها همواره دغدغه‌مند بوده‌ایم، بیان داشت: در سال گذشته تعداد ۹ هزار و ۸۵۰ فقره تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵% در اختیار روستاییان قرار گرفته است.

هاشمی با اشاره به تعیین محدوده روستاها تصریح کرد: هم‌چنین تلاش کرده‌ایم فضای روستاها را از فضای غیربهداشتی به فضای بهداشتی و با نشاط تبدیل کنیم.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/