تیم فوتبال نساجی را همه ما با هوادارن پرشورش می‌شناسیم اما دو نفر از این هواداران حالا مرزهای جغرافیایی را رد کرده‌اند و تبدیل به نامی جهانی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد و دوستش عادل را همه در قائم شهر می‌شناسند اما پخش کلیپ این دو هوادار متعصب باشگاه نساجی باعث شد این دو در ایران شناخته شوند. محمد که از بدو تولد نابیناست علاقه فراوانی به تیم شهرش نساجی دارد او در تمام بازی‌های این تیم در ورزشگاه حاضر می‌شود تا تیم محبوب شهرش را تشویق کند. عادل دوست صمیمی محمد همراه همیشگی اوست و در تمام طول بازی اتفاقات مسابقه را برای او گزارش می‌کند.

این نوع هواداری در فوتبال یکی از اتفاقاتی است که از چشم طرفداران فوتبال در دیگر نقاط جهان دور نمانده است.

حالا در فاصله کم‌تر از ۱۰ روز مانده به انتخاب برترین آثار ورزشی سال از سوی انجمن جهانی ورزشی‌نویسان (AIPS) کلیپ محمد و عادل در بین ۱۰ انتخاب نهایی (AIPS) قرار گرفته است.

روز ۲۱ ژانویه آثار برتر انجمن جهانی ورزشی‌نویسان مشخص خواهد شد. چه ماجرای محمد و عادل برنده این رویداد مهم شود و چه جایی در میان برترین داستان ورزشی نداشته باشد در هر حال ماجرای محمد و عادل و عشقشان به فوتبال ماجرایی نیست که به این زودی‌ها از خاطر هواداران فوتبال در سراسر جهان پاک شود.