به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان قدس: مطالبه گری نزد اهالی رسانه باید در جامعه ریل گذاری شود

اینانلو گفت: خبرنگاران با آگاه سازی مردم نسبت به حق و حقوق خود به شکل گیری مطالبات، توقعات و به تبع، به بهبود تعامل میان مردم و دولت کمک می کنند.

سید علی اینانلو معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان قدس در نشست خبری بخشداری قدس در راستای آگاهی و عقلانیتی که در جامعه امروزی حاکم شده است اظهار داشت: خبرنگاران باید از مسائل حاشیه ای و سیاسی بازی پرهیز کنند و امروز همه میدانیم مشکلات اقتصادی، معیشت، اشتغال کشور را اساسی ترین مشکلات هستند و نباید این موضوعات را سیاسی کرد و باید به دنبال رفع مشکل و راه حل بود.

وی افزود: جنگ اقتصادی که دشمن طرح ریزی کرده است و فشار های که بر کشور جمهوری اسلامی امروز وارد شده در همین حوزه است و در حال حاضر از لحاظ امنیتی در وضعیت مطلوبی هستیم و امن ترین کشور در منطقه که در اطراف همه می بینیم چه وضعیتی حاکم می باشد.

اینانلو بیان کرد: اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی را می توانند در کشور ایفا کنند و همینطور که یک رسانه می تواند حاشیه سازی و فضای رسانه ای را آلوده کند در حالی هم می تواند تاثیر مثبت و اثر بخشی به بهبود وضعیت فعلی داشته باشد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان قدس خاطرنشان کرد: خبرنگاران وظیفه بسیار سنگینی دارند و نباید اجازه دهند که حاشیه سازی و سیاسی بازی در رسانه ها ایجاد شود و رسانه بسیار حائز اهمیت است که امروز در جامعه می بینیم زندگی مردم آمیخته شده با رسانه و فضای مجازی و جوانان و نوجوانان ما در فضای مجازی سیر می کنند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران اصل مشکلات جامعه را مطرح کنید و اهمیت رسانه را حفظ و در راه حفظ ارزش ها و رسالت خبری و برای مطالبه به حق مردم قدم بردارید.

اینانلو با اشاره به قدرت رسانه ها در آحاد مردم گفت: با آگاه سازی مردم نسبت به حق و حقوق خود به شکل گیری مطالبات، توقعات و به تبع، به بهبود تعامل میان مردم و دولت کمک خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: مطالبه گری به حق یک رسانه می تواند مسئول را به پای تریبون پاسخ دهی مطالبه مردمی بیاورد و این روند رشد و تعالی آن مجموعه و رضایت مردمی را به همراه خواهد داشت و سبب پیشرفت روز افزون خواهد شد.