به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه برق رسانی این شرکت در شهرستان آذرشهر با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، عادل کاظمی گفت: در هفته دولت، ۱۲ پروژه در این بخش با اعتبار بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در حوزه عملیاتی این شرکت اجرا و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای دو پروژه در بخش اصلاح و ساماندهی گفت: جابجایی خط ۲۰ کیلوولت هوایی جاده روستایی دستجرد و جابجایی  خط ۲۰ کیلو ولت هوایی جاده روستای شیر امین در مجموع با اعتبار بالغ بر  یک میلیارد  و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر توسعه سیستم شبکه برق و روشنایی شهرستان آذرشهر گفت: برای احداث سیستم روشنایی  این شهر یک میلیارد و ۷۲ میلیون ریال هزینه شده است که اینک به بهره برداری رسید.

 کاظمی، با اشاره به اجرای سه پروژه در بخش توسعه و احداث در شهرستان آذرشهر تشریح کرد: احداث پست هوایی محله فرهنگیان شهر گوگان به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال، تامین برق خیابان ورزش شهر تیمورلو با اعتبار یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال و توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی شهری و روستایی آذرشهر گوگان و ممقان به اعتبار پنج میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال که مجموع اعتبار صرف شده، شش میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال می باشد، افتتاح شده است.

 وی با اشاره به اجرای احداث پست های هوایی اخیر در این منطقه اذعان داشت: دو پروژه در آذرشهر و یک دستگاه ترانسفورماتور در شهر تیمورلو با اعتبار یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/