به گزارش ربیع به نقل از کیمیای وطن، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان سراسر کشور حرف از بدعهدی آمریکا زدند که این مخالفت با آمریکا برگرفته از آیات قرآن است.

امام جمعه موقت شهر یزد با تاکید بر اینکه رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیج برای همه مردم ماندگار است ادامه داد: اگر بسیج را در کشور نداشتیم معلوم نبود که الان نظام ما دچار چه مشکلات شده بود چراکه بسیج در تمامی مشکلات نقش‌‌آفرینی داشته است.

امام جمعه موقت شهر یزد  با اشاره به فرمان امام راحل بر تشکیل بسیج مستضعفین گفت: ثمرات این تشکل در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان روشن و آشکار است.

وی با تاکید بر اینکه رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیج برای همه مردم ماندگار است ادامه داد: اگر بسیج را در کشور نداشتیم معلوم نبود که الان نظام ما دچار چه مشکلات شده بود چراکه بسیج در تمامی مشکلات نقش‌‌آفرینی داشته است.

آیت‌اللهی با اشاره به تعریف بنیانگذار انقلاب اسلامی و بوسیدن دست بسیجی افزود: اگر مسئولین نظام از بسیج غافل شوند به فرموده امام راحل در آتش دوزخ الهی گرفتار خواهند شد.

امام جمعه موقت شهر یزد با آرزوی توفیق داشتن تفکر بسیجی اظهار داشت: روحیه بسیجی کشور را می‌سازد و تفکر بسیجی استقلال کشور را حفظ خواهد کرد و با اشرافی‌گری و اختلاس و حقوق نجومی نمی‌سازد.

وی اضافه کرد: روحیه بسیج خدمت به مردم است و نه طلبکاری از نظام و کسانی که در راس کار هستند باید بدانند که بدهکار به مردم هستند و همواره باید به این نظام خدمت کنند.

 

نفیسه ایزدی

انتهای پیام/