به گزارش پایگاه خبری ربیع، دشمنان کینه ورز برای آنکه بتوانند توطئه های خود درباره ایران عزیز را جامه عمل بپوشانند، مدتهاست با ترفندها، زبانها و شیوه های مختلف تبلیغاتی تلاش می کنند مردم ایران رانسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بی اعتنا و دلسرد ومایوس سازند .

اما :

شما مردم آگاه و بصیر، مومن و ولایتمدار  با حضور چشمگیر خود دراین مراسم همه ی این تلاش های خباثت آلود دشمنان را خنثی و ثابت کردید که مردم این دیار همچنان زنده و هوشیار ودر صحنه، آماده دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله خود و پاسداری از حاصل خون شهداست .

مهم ترین پیام حضور مردم  این است که دولت کما فی السابق در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت نموده و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، براساس عقلانیت، ‌اعتدال و دوری از افراطی‌گری،‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود دارد.

این مراسم نمادی جامع و کامل از وحدت کلمه و تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری و نماد واقعیِ دفاع از انقلاب ، رهبری و ارزش های اسلامی و ولایی بود که در خلق آن، همه جریان‌های سیاسی حضور داشتند .

اینجانب به عنوان خدمتگزار شما بر خود فرض می دانم از این حضور معنا دار و دشمن شکن آحاد مردم شریف و شهید پرور این خطه که با این حرکت انقلابی روح مقدس امام راحل ( ره ) و ارواح طیبه شهدا و همچنین دل رهبر معظم انقلاب  را شاد کرده و نام آنها را سرافراز ساختید تقدیر و تشکر نمایم .

انتهای خبر/