به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این بازدید مهندس محمد اسلامی ضمن اشاره به اهمیت راه های ارتباطی  استان مازندران ، اظهارداشت:

ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای از دغدغه های این وزارتخانه بوده، از این رو تلاش می شود تا با به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشته شود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدیدها، از پروژه‌های راهسازی امیر آباد و رستم کلا بازدید کرد و طی گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در این منطقه جاده‌ای به طول ۲۰ کیلومتر احداث شده که یک کیلومتر آن باقی مانده است و باید در این محدوده یک تقاطع غیر هم‌سطح در مسیر عبور راه آهن گرمسار- اینچه احداث شود.
اسلامی با اشاره به موضوع سرمایه گذاری در بنادر گفت: با استقبال روزانه  بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بندر مواجه هستیم. به ویژه در بندر امیرآباد که قرار است به منطقه آزاد تبدیل شود.
وی با اشاره به برنامه توسعه ترانزیت در استان مازندران اظهار داشت: بندر امیرآباد جایگاه ویژه ای در کریدور شمال- جنوب دارد و باید مد نظر داشته باشیم که مدهای حمل و نقل در قالب یک زنجیره، ترانزیت را تکمیل می‌کنند.
وزیر راه و شهرسازی  در ادامه از بهره برداری اسکله رو- رو بندر امیر آباد طی ماه های آینده خبر داد و گفت:
با بهره‌برداری از این اسکله و برخورداری از جاده‌ها و خطوط ریلی، بیش از شش میلیون تن بار دامی و کشاورزی استان مازندران فرصت صادرات و ترانزیت در کریدور شمال- جنوب را پیدا می‌کند.
این گزارش حاکی است، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز در حاشیه بازدید از سه راهی لاریم اظهار داشت:
محور ارتباطی لاریم به سمت بهنمیر یکی از محورهای پرتردد و پر حادثه استان محسوب شده که ایمن سازی آن جزو برنامه های این اداره کل می باشد.
 وی افزود:  با پیگیری های به عمل آمده و اختصاص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، عملیات تعریض و ایمن سازی به مقدار ۲/۵ کیلومتر در دو باند رفت و برگشت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در دست اجرا است.