به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد،  محمدعلی عباس زاده وحید در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی شاهدیم که  تمام اقداماتی که انجام‌شده در سازمان تأمین  اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام‌شده است.

وی درزمینه اقدامات انجام‌شده در عرصه بیمه‌شدگان بیان کرد: در عرصه بیمه‌شدگان در قبل از انقلاب ۵۰۰۰ نفر بیمه‌شده و ۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر و در حال حاضر ۱۱۰ هزار بیمه‌شده و ۱۵ هزار مستمری‌بگیر در استان داریم.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه اضافه کرد: تمام سیستم‌های  اداره کل تأمین اجتماعی استان مکانیزه و یکی از سازمان‌های برتر در عرصه دولت الکترونیکی است.

وی در ادامه با اشاره به توافقات انجام‌شده بین شهرداری و اداره کل گفت: در توافق انجام‌شده بین شهرداری و اداره کل تأمین اجتماعی ۶ میلیارد از جریمه‌های شهرداری بجنورد مشمول بخشودگی شد.

عباس زاده با اشاره به اقدامات انجام‌شده اداره کل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: راه‌اندازی مرکز CRM، برگزاری دوره‌های سلامت برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران، حذف دفترچه کاغذی و اجرای طرح نسخ الکترونیکی، تخصیص شماره یا کد بیمه اختصاصی در راستای شفاف‌سازی سوابق بیمه‌ای و در بحث حقوق شهروندی اجرای بخش هتلینگ در بیمارستان تأمین اجتماعی بجنورد  برنامه‌های این اداره کل در چهل سالگی انقلاب است.

وی در مورد رسالت سازمان تأمین اجتماعی گفت: رسالت سازمان تأمین اجتماعی پوشش صددرصدی جامعه افراد جامعه است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی در پایان در خصوص سبد حمایتی دولت در استان گفت: ۷۰ درصد از افرادی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بوده‌اند سبد حمایتی دولت را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/