به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه زنان در عرصه کار و تولیدات از جایگاه بسزایی برخوردار هستند، شهرداری منطقه ۱۲ با طراحی و جانمایی مناسب اقدام به ساخت مرکزی برای آموزش‌های مهارتی ویژه زنان سرپرست خانوار در این منطقه کرده است.

وی افزود: این پروژه با مبلغی بالغ بر۴۰۰ میلیون ریال در زمینی به متراژ ۳۲۵ متر مربع و زیربنای یک‌هزار و ۱۲۲ متر مربع به اجرا درآمده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث یک فرهنگسرا در شهرک کوثر، تصریح کرد: از دیگر مجموعه‌های آماده افتتاح این منطقه فرهنگسرایی واقع در شهرک کوثر بوده که این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۳۷ متر و زیر بنای ۶۵۰ متر با مبلغی بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه در شهرک مهدیه واقع در خیابان امام خمینی(ره) است که با هدف ارتقاء سرانه فرهنگی و ورزشی این منطقه طراحی و اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

باقری ادامه داد: از مشخصات فنی مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک مهدیه زمینی به متراژ ۸۱۵ متر مربع با زیربنای ۸۸۰ متر مربع و محوطه ۴۱۵ متر مربع است که با صرف اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال احداث شده و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه های این منطقه می‌توان به خیابان سازی ورودی شهرک مهدیه اشاره کرد که از سالیان گذشته جزء درخواست های شهروندان این منطقه بوده و امسال با تلاش این منطقه اجرا شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خیابان‌سازی جهت تعریض خیابان ورودی شهرک با ۳۸۰متر طول و ۲۰ متر عرض با هزینه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اماده افتتاح است.