به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان انتظامی اردستان باهمکاری مامورین شهرستان های نائین، کاشان و مامورین پلیس استان خراسان جنوبی موفق به کشف ۲۵۲ کیلوگرم تریاک شدند.

وی افزود: مواد مورد نظر که در کوله های مخصوص جاسازی و در کنار محور ترانزیت شهرستان اردستان دفن شده بود توسط ماموران کشف شد.

فرمانده انتظامی اردستان گفت: ماموران توانستند در این راستا تعداد یک دستگاه خودرو پژو پارس را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند و همچنین دو نفر متهم نیز دستگیر شده و پس از اعتراف به بزه انتسابی تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ هاشمی زاده همچنین افزود: همچنین در اجرای طرح ظفر و پاک سازی نقاط آلوده در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری کیا و یک دستگاه کامیون مقدارقابل ملاحظه ای تریاک و شیره مطبوخ تریاک کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه زفرقند با حکم قضایی در بازرسی از دو خودرو در مسیر مواصلاتی ترانزیت مقدار قابل توجه ای تریاک و شیره مطبوخ تریاک ، آلات استعمال و توزین کشف و ضبط کردند.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده تصریح کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده و مواد مکشوفه برای تعیین تکلیف تحویل مقام قضایی شدند.