به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در جشن عاطفه های امسال ۱۹۲ پایگاه در استان مرکزی کار جمع آوری کمک های مردم و خیرین با هدف تامین نیازهای محرومین در آستانه سال تحصیلی را انجام می دهند.

قنبر موسی نژاد در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران در اراک، با اشاره به اینکه شعار امسال جشن عاطفه ها «لبخند مهر بسته به مهر شما» تعیین شده است، اظهار داشت: از ۱۹۲ پایگاه پیش بینی شده، ۳۲ پایگاه ثابت، ۳۶ مرکز نیکوکاری و ۱۲۴ پایگاه سیار در نقاط مختلف استان کار جمع آوری کمک های مردمی و خیرین را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: در استان مرکزی علاوه بر پایگاه های مورد اشاره چند سامانه جدید نیز برای دریافت کمک های مردمی طراحی شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: هم اکنون در استان مرکزی بیش از پنج هزار و ۳۲۱ نفر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که از این رقم یک هزار و ۱۴۶ نفر در مناطق محروم استان زندگی می کنند که این بخش را بیشتر مورد توجه قرار داده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین ۷۸۰ دانشجو نیز تحت پوشش این نهاد قرار دارند و از کمک های این کمیته امداد بهره مند می شوند.

موسی نژاد تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم است، نیازمندان نسبت به سنوات گذشته نیازمند، توجه بیشتر هستند، لذا انتظار داریم حضور خیرین در این حوزه نسبت به گذشته بیشتر شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: با وجود تمام مشکلات، خوشبختانه در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته رشد کمک های مردمی را شاهد هستیم و این نشان‌ دهنده پایبندی مردم به نوع دوستی و اعتقادات است.

موسی نژاد بیان داشت: در جشن عاطفه های سال گذشته، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی و خیرین ثبت شده و پیش بینی می شود که در جشن عاطفه های امسال این مبلغ به حدود سه میلیارد تومان افزایش پیدا کند.