به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل از لحاظ برخورداری از سیستم روشنایی جاده‌ای جزو استان‌های پیشرو و برتر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: با بارش اخیر برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان، راهداران در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا خدمات‌رسانی به موقع به همشهریان و مسافران ارائه شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: حدف نقاط حادثه‌خیز در استان با مشارکت پلیس راه و اداره راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون تعداد مناطق حادثه خیز از ۱۰۵ نقطه به ۲۵ نقطه کاهش یافته است.

رحمتی به ضرورت برطرف‌سازی نقاط حادثه خیز و فراهم آوردن جاده‌ای ایمن تاکید کرد و افزود: با جلب اعتبارات لازم ایمن‌سازی جاده‌های اردبیل با سرعت و دقت کافی تداوم خواهد یافت.

وی از نظارت مناسب ماموران راهداری در نگهداری جاده‌های ارتباطی خبر داد و یادآور شد: ایجاد روشنایی، نصب گاردریل و خط‌کشی‌های استاندارد با جدیت تمام ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: عملیات زمستانی ماموران راهداری استان اردبیل از یک دی ماه شروع شده و تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد شد و در این راستا ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات  آماده خدمت‌رسانی هستند.