به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  شب گذشته و در آستانه تعطیلات چند روزه و همچنین وقوع بارندگی در جاده‌های خراسان شمالی، به گزارش اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمه دچار حوادث گوناگونی شدند که در پی آن ۵ تصادف با ۱۴ مصدوم حاصل این تصادفات بود.

نخستین حادثه در حدفاصل رباط و دشت در ساعت ۲۳ و ۲۶ دقیقه به وقوع پیوست که یک دستگاه خودروی سواری پراید دچار واژگونی شد و یک مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف پراید با یک دستگاه خاور در ۲ کیلومتری پایگاه امدادی دشت به‌سوی جنگل گلستان حادثه دیگری بود که در ساعت ۵ و ۳۹ دقیقه بامداد امروز با ۵ مصدوم به وقوع پیوست.

جاده حدفاصل چمن بید به اصغرآباد در ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه نیز شاهد واژگونی خودروی آل ۹۰ بود که ۳ مصدوم برجای گذاشت.

حادثه دیگر در شهرستان گرمه برخورد دو دستگاه خودروی سواری تویوتا و پژو ۲۰۶ با ۴ مصدوم بود که در ساعت ۹ صبح امروز و در حدفاصل دشت به جنگل گلستان به وقوع پیوست.

حدفاصل دشت به جنگل گلستان بازهم در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه شاهد حادثه دیگری بود که در آن یک دستگاه پژو ۴۰۵ دچار واژگونی شد و یک مصدوم بر جای گذاشت.

با بررسی اتفاقات رخ‌داده طی این ۹ ساعت در جاده‌های شهرستان گرمه، مشخص می‌شود که اکثر این تصادفات در حدفاصل دشت به جنگل گلستان رخ داده که از سوی رسانه‌های خراسان شمالی این محور به علت وضعیت حاکم بر آن به جاده مرگ موسوم است.

گفتنی است تکمیل محور دوم جاده بجنورد به جنگل گلستان جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور در سال ۹۴ به خراسان شمالی بود که بایستی تا پایان سال گذشته به تکمیل می‌رسید اما تاکنون مشکلات عدیده در تخصیص اعتبارات این موضوع را ابتر گذاشته است.

انتهای پیام/