به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در بجنورد،  ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در جلسه نهایی مراسم یوم الله ۱۳ آبان خراسان شمالی اظهار کرد: امروز به برکت امام و شهدا به‌جایی رسیده‌ایم که آمریکا را در بین‌الملل به‌حساب نمی‌آوریم و به آمریکا تودهنی می‌زنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: در ۱۳ آبان ماه خانه‌ جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد و این بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد است.

وی تصریح کرد: اگر ابعاد مختلف حرکت‌های نظام سلطه در رأس آنها آمریکا را برای نسل جدید و بر اساس واقعیت تدوین کنیم بزرگ‌ترین خدمت به انقلاب محسوب می‌شود.

حیاتی عنوان کرد: مردم ایران در همین سال‌های اخیر که اوج شدت تحریم‌های ظالمانه آمریکا بود، وفاداری خود را به‌نظام و خون شهدا با تحمل تحریم‌های آمریکا نشان دادند.

وی تأکید کرد: در ۳۰ نقطه سراسر استان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان برگزار خواهد شد و جلسات زیادی برای برپایی این توسط فرمانداران با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام‌شده و امسال باید این روز همچون گذشته مایه وحدت ملی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد:۱۳ آبان متعلق به‌تمامی مردم ایران است و فقط مختص به یک قشر نیست و روزی را که توسط تمامی جناح‌ها و قشرها خلق‌شده را نباید مصادره سیاسی کنیم و به‌گونه‌ای حرکت نکنیم که جامعه دچار دوقطبی شود و آب در جام دشمن بریزیم چراکه باید در این شرایط کنار یکدیگر باشیم و از هرگونه حرکات و گفتاری که دچار اختلاف می‌شود دوری‌کنیم و بر محورهای وحدت‌آفرین تمرکز کنیم.

حیاتی در انتها با اشاره نام‌گذاری ۱۳ آبان به‌روز دانش‌آموز اذعان کرد:۱۳ آبان مختص به دانش آموزان نیست و تمامی مردم باید حضور حداکثری داشته باشند و صداوسیما باید برای تبلیغ این روز تلاش زیادی کند و شور و شوق این یوم‌الله را به تصویر بکشاند.

انتهای پیام/