به گزارش پایگاه خبری ربیع،وقتی صحبت در مورد گوشی های مناسب برای بازی کردن می شود ، جواب های بسیاری وجود دارد زیرا شما قرار است که به سخت افزار و ایده آل بودن اون در زمینه کیفیت و اجرا اعتماد کنید.همانطور که در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ مشاهده کردیم ، برنامه نویسان از بازی های ۲D و ۳D برای تلفن های همراه رو نمایی کرده اند.می توانیم بازی ای مانند Fortnite رو مثال بزنیم.

بهترین گوشی ها در زمینه بازی نه تنها این اجازه رو به شما می دهند که بهترین بازی ها رو روی این تلفن های همراه استفاده کنید بلکه این اطمینان رو هم به شما می دهند که بتوانید چندین سال با کیفیت و پردازش بالا از بازی ها جدید هم لذت ببرید.قطعا تلفن همراهی که ما ۳ سال است استفاده می کنیم نمی تواند بهترین بازی های روز رو اجرا و پردازش کند پس بهتر است که در زمان خرید تلفن همراه جدید حتما آینده نگری داشته باشید.

  • iPhone X

همه جا صحبت از اَپ استور و این گوشی می باشد.

وزن : ۱۷۴ گرم

ابعاد : ۱۴۳.۶*۷۰.۹*۷.۷ میلیمتر

OS : iOS11

ابعاد صفحه : ۵.۸ اینچ

رزولوشن : ۱۱۲۵*۲۴۳۶

CPU : A11 Bionic

RAM : 3GB

حافظه داخلی : ۶۴/۲۵۶ GB

باتری : ۲۷۱۶mAh

دوربین پُشت : ۱۲MP + 12MP

دوربین جلو : ۷MP

برنامه های اَپ استور ۱۰ سالی می شود که از عمر اون می گذرد حتی اگر Mac در بازار بهترین نبود به راحتی اَپ استور جایگزین اون می گردید.بخشی از جذابیت این موضوع به محیط اَپ استور باز می گردد.این تلفن همراه ها جز بهترین ها در زمینه بازی محسوب می شود.نمونه ای از این بازی ها Fortnite می باشد که همه منتظر ورژن اندروید اون در بازار می باشند.اگر می خواهید بهترین بازی ها رو با تلفن همراه خود داشته باشید ما تلفن همراه iPhone X رو به شما پیشنهاد می کنیم.

کمپانی اَپل تلاش کرده تا در هر زمینه ای از تکنولوژی فراتر از حد خود ظاهر شود.

  • iPhone 8 Plus

صفحه نمایشی فوق العاده برای بازی

وزن : ۲۰۲ گرم

ابعاد : ۱۵۸.۴*۷۸.۱*۷.۵ میلیمتر

OS : iOS11

ابعاد صفحه : ۵.۵ اینچ

رزولوشن : ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰

CPU : A11 Bionic

RAM : 3GB

حافظه داخلی : ۶۴/۲۵۶ GB

باتری : ۲۶۹۱mAh

دوربین پُشت : Dual 12MP

دوربین جلو : ۷MP

واقعا دیگر حرفی در این زمینه باقی نمی ماند.دومین تلفن همراه در این زمینه باز هم از کمپانی اَپل می باشد. این سبک از تلفن های همراه دارای بهترین ها هم در زمینه سخت افزار و هم در زمینه صفحه نمایش می باشند.

تلفن همراه iPhone 8 Plus دارای صحفه نمایش تقریبا FullHD می باشد اما باز هم بهترین برای نصب بازی هستند.صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این تلفن های همراه به قدری بزرگ می باشند که قطعا می توانند نگاه شما رو به خود جلب کنند.CPU مدل A11 قطعا یکی از بهترین پردازنده ها در زمینه بازی می باشد که در این گوشی طراحی شده است.اگر شما به دنبال تلفن همراهی هم تراز با iPhone X  هستید ما این مُدل رو به شما معرفی می کنیم.

  • Galaxy S9 و S9 Plus

یکی از بهترین تلفن های همراه در زمینه صحفه نمایش

وزن : ۱۸۹ گرم

ابعاد : ۱۵۸.۱*۷۳.۸*۸.۵ میلیمتر

OS : Android 8 Oreo

ابعاد صفحه : ۶.۲ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰*۲۹۶۰

CPU : Snapdragon 845 / Exynos 9810

RAM : 6GB

حافظه داخلی : ۶۴/۱۲۸ GB

باتری : ۳۵۰۰mAh

دوربین پُشت : Dual 12MP

دوربین جلو : ۸MP

ما امروز به بررسی دو تلفن همراه Galaxy S9 و S9 Plus هم زمان می پردازیم به خاطر اینکه هر دوی این تلفن های همراه یک کیفیت مناسب رو در زمینه بازی به کاربران خود ارائه می دهند.

The Snapdragon845 ، گرافیک  Adreno 630 ، رَم ۴ گیگ ( ۶ گیگ برای S9 Plus ) ، باعث شده تا این تلفن های همراه از نظر بازی و کیفیت بی نظیر باشند.به دلیل اینکه این سبک از پردازنده ها در بازار نوظهور هستند ، شرکت سامسونگ به راحتی در رتبه اول در این زمینه قرار گرفته است.

تلفن های همراه سامسونگ دارای ابزارهای بازی هستند مثلا شما می توانید اسکرین شات از بازی بگیرید یا حتی بازی رو ضبط کنید.نکته دیگر اینکه اعلان های تلفن همراه دیگر مزاحم بازی شما نخواهند شد.البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که شرکت سامسونگ دستگاه VR مناسب این تلفن های همراه رو نیز طراحی و به بازار عرضه کرده است.

  • Sony Xperia XZ2

سازنده این مُدل از گوشی ها شرکت PlayStation می باشد.

وزن : ۱۹۸ گرم

ابعاد : ۱۵۳ * ۷۲ * ۱۱.۱

OS : Android 8

ابعاد صفحه : ۵.۷ اینچ

رزولوشن : ۱۰۸۰ * ۲۱۶۰

CPU : Snapdragon 845

RAM : 4GB

باتری : ۳۱۸۰mAh

دوربین پُشت : ۱۹MP

دوربین جلو : ۵MP

این سبک از تلفن های همراه دارای یک صفحه نمایش بزرگ و سیستم پردازنده Snapdragon845 می باشند.تلفن های همراه سونی به سادگی فراتر از حد خود ظاهر شده اند و توانسته اند که با یک سیستم به روز ، بهترین کیفیت رو در زمینه بازی به کاربران خود ارائه کنند.

این سبک از تلفن های همراه همچنین دارای اسپیکرهای فوق العاده ای نیز هستند.باطری اون هم در زمینه دوام در نوع خود بهترین می باشد.فضای داخلی برای ذخیره اطلاعات بالغ بر ۴۰۰GB می باشد که مناسب افرادی است که می خواهند با این گوشی ها بازی های مختلفی رو انجام دهند.

  • Razer Phone

بازی کردن در بهترین کیفیت ممکن.

وزن : ۱۹۷ گرم

ابعاد : ۱۵۸.۵ * ۷۷.۷ * ۸ میلیمتر

OS : Oreo

ابعاد صفحه : ۵.۷ اینچ

رزولوشن : ۱۴۴۰*۲۵۶۰

CPU : Snapdragon 845

RAM : 8GB

باتری : ۴۰۰۰mAh

دوربین پُشت : ۱۲MP

دوربین جلو : ۸MP

این سبک از تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید هستند که مناسب بازی می باشند.پردازنده فوق العاده در کنار یک گرافیت خوب توانسته یک ترکیب بی نظیر رو شکل دهد.

صفحه نمایش مناسب ، باطری بادوام ، فضای ذخیره استثنایی ، همه و همه توانسته اند این تلفن همراه بی نظیر رو خلق کنند.