به گزارش پایگاه خبری ربیع،بر اساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، گوشی VKWorld Mix 3 در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. این دستگاه در حقیقت جایگزین گوشی هوشمند میان رده MIX Plus می شود. این دستگاه که از طراحی تمام صفحه بهره می برد، در آگوست ۲۰۱۷ رونمایی شده بود.

در سال ۲۰۱۷ انتظار داشتیم که شرکت VKWorld از گوشی هوشمند Mix 2 رونمایی کند، ولی چنین اتفاقی رخ نداد. به احتمال زیاد گوشی VKWorld Mix 3 همان Mix 2 خواهد بود که سازنده آن تصمیم گرفته اسم جدیدی برای آن در نظر بگیرد.

گوشی VKWorld Mix 3 به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز خواهد شد که از فناوری In-Cell بهره می برد. روشنایی این نمایشگر در زیر نور آفتاب به ۶۰۰ نیت می رسد تا مشکلی برای کاربر از نظر خوانایی صفحه نمایش ایجاد نشود. از دیگر ویژگی های پنل مورد استفاده در گوشی VKWorld Mix 3 می توان به وجود لایه محافظ در برابر اثر انگشت اشاره کرد.

گوشی VKWorld Mix 3

همانند شیائومی Mi Mix 2، دوربین سلفی گوشی VKWorld Mix 3 نیز در بخش پایینی آن قرار دارد، البته در این بخش شاهد حضور سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز هستیم. جنس فریم این گوشی هوشمند تیتانیومی خواهد بود که مقاومت بالای این دستگاه در هنگام ضربه را به همراه دارد.

گوشی VKWorld Mix 3 به پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز مجهز خواهد شد و همچنین وظیفه تامین انرژی این دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برعهده دارد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می توان به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

بر اساس ادعای سازنده این محصول، گوشی VKWorld Mix 3 اقتصادی ترین گوشی هوشمند مجهز به طراحی تمام صفحه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.