به گزارش پایگاه خبری ربیع،با توجه به اطلاعاتی که از گوشی Sony Xperia XZ3 در بنچمارک گرافیکی GFXBench ثبت شده است، می‌توانیم در کنار تایید تعدادی از گزارش‌های قبلی، شاهد اطلاعات جدیدی هم در رابطه با پرچمدار در راه سونی به دست بیاوریم.

با این که در زمان حاضر ما در مورد تعدادی از ویژگی‌های گوشی‌های Xperia XZ3 مطلع هستیم، اما صفحه ثبت امتیاز جدیدی که در بنچمارک GFXBench (بنچمارکی برای پردازنده‌های گرافیکی) ثبت شده، اطلاعات جدیدی را در این زمینه در اختیار ما قرار می‌دهد.

شماره مدل ثبت شده H8416  بوده و نشان می‌دهد که محصول مورد نظر از واحد گرافیکیAdreno 630 بهره می‌برد که این به معنی وجود پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۴۵ در این محصول است که در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی فعالیت می‌کند. این گوشی از اندروید نسخه‌ی ۹ یا همان اندروید پی (Android P) بهره می‌برد ولی بر خلاف گزارش‌های قبلی که خبر از وجود یک دوربین دوگانه در این محصول می‌دادند، در اطلاعات جدید صرفاً یک ماژول دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گزارش شده است. البته ممکن است که نرم‌افزار از نتوانسته باشد که سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را تشخیص بدهد و یا این که بنچمارک گفته شده روی یک نمونه‌ی اولیه اجرا شده و برای همین به کلی ماژول دوربین گفته شده در نظر گرفته نشده است. با این حال تقریباً می‌توان به وجود پیکربندی دوربین نمونه‌ی XZ2 Premium در نمونه‌ی جدید هم معتقد بود. در محصول گفته شده پیکربندی دوربین پشتی گوشی از یک سنسور ۱۹ و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سیاه‌ و سفید تشکیل شده بود.

یکی از نکات جالب اطلاعات جدید در این است که وضوح صفحه‌نمایش از آن چیزی که انتظارش را داشتیم بالاتر است. اطلاعات ثبت شده خبر از یک نمونه‌ی ۵.۹ اینچی با وضوح تصویر QHD+(۱۴۴۰ x 2880) می‌دهد که به عنوان اولین محصول سونی است که از این وضوح تصویر استفاده می‌کند.