به گزارش پایگاه خبری ربیع، گوشی LG G7 که اوایل امسال عرضه شد، اگرچه برخلاف بسیاری از گوشی های ۲۰۱۸ هنوز به روز رسانی اندروید پای را دریافت نکرده، اما خبر خوب اینکه صاحبان این گوشی نگران نباشند. آپدیت اندروید پای برای این گوشی خیلی طول نمی کشد و صاحبین این گوشی نسخه اندروید پای را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ دریافت کرده اند.

تاریخ دقیق ارائه به روز رسانی

هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای این موضوع مشخص نشده است، اما احتمال می رود که این آپدیت بین ژانویه تا مارس عرضه شود و اکنون ارائه آن برای ناحیه یا کشوری خاص باشد. با این حال آپدیت این گوشی برای اوایل سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده و بهتر است اندکی برای دریافت آن منتظر بمانید.

همانطور که در بالا گفته شد، گوشی های رقیب ال جی این به روز رسانی را برای گوشی های پرچمدار خود ارائه کرده اند اما احتمال می رود که دلیل این وقفه ال جی کار کردن این برند روی گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود به نام alpha باشد. به همین دلیل ممکن است شاید تمرکز آنها روی گوشی هوشمند دلیل این تاخیر باشد.

در هرصورت بهتر است برای جزئیات بیشتر این آپدیت منتشر ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص باشیم. از مهم ترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید ۹ آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، ویژگی هایی مانند بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی در این گوشی به زودی عرضه خواهد شد.پرچمدار ال جی G7

مشخصات این گوشی چه بود؟

اولین پرچمدار ال جی در سال ۲۰۱۸، گوشی با کیفیتی بود که دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده، سخت افزار صوتی منحصر به فرد و جک هدفون ۳.۵ میلی متر مقاوم در برابر آب، شارژ بی سیم، دکمه دستیار صوتی گوگل و … منتشر شد. ۴ یا ۶ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه قیمت ۶۰۰ دلاری این گوشی را منطقی به نظر می رساند. گوشی LG G7 یکی از گوشی های جذاب ال جی بود که ماه می ۲۰۱۸ منتشر شد. اندروید روی این گوشی ۸.۱ بود و از سی پی یو اسنپدراگون ۸۴۵ پشتیبانی می کند. پرچمدار ال جی دارای باتری قدرتمند ۳۰۰۰ میلی آمپری است. ال جی در این گوشی صفحه نمایش OLED را با LCD جایگزین کرده است. ویژگی های جذاب دیگری چون دالبی ویژن و HDR10 نیز در این گوشی وجود دارد.