به گزارش پایگاه خبری ربیع،این دو گوشی هوشمند شرایط جالبی را برای کمپانی سامسونگ رقم خواهند زد زیرا اولین موبایل یاد شده را باید پیشتاز دوربین گوشی های موبایل با لنز های متعدد دانست و از طرفی دیگر Galaxy A6s اولین موبایل “ODM” این شرکت خواهد بود. در رابطه با مفهوم این کلمه بهتر است توضیح دهیم که گوشی های موبایلی که در یک شرکت دیگر دیگر می شود و تنها برند اصلی روی آن نظارت دارد را “ODM” می گویند.

گوشی هوشمند GALAXY A9S

این موبایل قدرتمند اولین گوشی هوشمند با چهار لنز دوربین اصلی این لنز ها بیشتر برای رقابت با برند های چینی است و بدون شک در بسیاری از بازار های جهانی شاهد فروش بسیار خوب این محصول ۶۰۰ دلاری خواهیم بود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s با چهار لنز با کیفیت عرضه خواهد شد. لنز اصلی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود.اطلاعات زیادی از این لنز منتشر نشذه اما گشودگی دریچه دیفراگم این لنز ۱.۷ خواهد بود. لنز ذوم یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود که آن نیز گشودگی دریچه ۲.۲ خواهد داشت.لنز سوم این گوشی هوشمند در مورد فناوری مورد استفاده ال جی است. لنز با زوایه فوق عریض این روز ها بسیار مورد توجه کاربران است و در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A9s باید شاهد یک لنز هشت مگاپیکسلی باشیم، این لنز عریض نیز دارای گشودگی دریچه دیافراگم ۲.۴ است. اما لنز چهارم تا دو برابر زوم اپتیکال را برای کاربران فراهم می کند.این لنز که کمتر توسط گوشی های هوشمند اندرویدی در اختیار کاربران قرار می گیرد یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی هوشمند Galaxy A9s در کنار خاص ترین محصول این برند معرفی شد

سامسونگ بعید به نظر می رسد در ساخت این گوشی موبایل از پردازنده ای قدرتمند تر از اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کند. این برند کره ای قصد دارد موبایل خود را با شش گیگابایت رم نرم افزاری و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار فروش کند، طبق ادعای سامسونگ این گوشی هوشمند از کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد.

موبایل GALAXY A6S

این گوشی هوشمند اولین محصول کمپانی وینتک است که برای کمپانی سامسونگ ساخته شده و با قیمت ۳۷۰ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶ اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ بسیار خرید خوبی محسوب می شود. بر طبق ادعای سامسونگ این محصول با رم نرم افزاری شش و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.

سامسونگ برای میان رده خود از لنز های ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است و به نظر می رسد باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری شرایط خوبی را برای کاربران این گوشی بسیار زیبا رقم خواهد زد.