به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی هوشمند گلکسی A90 سامسونگ، قدرتمندترین میان رده سامسونگ در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ دیگر قصد ندارد گوشی های سری A را با نام های فعلی روانه بازار فروش کند و به نظر شاهد عرضه گوشی های هوشمند A10، A30 ، A90 و… خواهیم بود.

امروز اخباری منتشر شد که نشان می دهد قدرتمندترین گوشی هوشمند سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار فروش می شود. این موضوع در شرایطی عنوان شد که نامی از این محصول منتشر نشده است. اما این موضوع را در نظر بگیرید که پرچمدار سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ روانه بازار فروش خواهد شد. این موضوع به خوبی تایید می کند که سامسونگ قصد دارد شرایطی را ایجاد کند که کاربران به جای خرید پرچمداران قبلی این برند، میان رده های جدید را خریداری کنند.

هنوز هیچ اطلاعات خاصی در مورد این موضوع تایید نشده است اما به نظر می آید گوشی هوشمند گلکسی A90 سامسونگ با بریدگی صفحه نمایش روانه بازار فروش شود و سامسونگ از ظاهر گوشی های جدید خود برای این محصول میان رده بهره خواهد برد. با این وجود باید منتظر خبرهای بعدی در مورد این سری از گوشی های سامسونگ باشیم. سامسونگ به احتمال زیاد این گوشی هوشمند را با پنل سوپرآمولد روانه بازار فروش خواهد کرد.

گوشی هوشمند گلکسی A90

سامسونگ در سال آینده چه شرایطی را تجربه خواهد کرد؟

گوشی هوشمند گلکسی A90 بدون شک دارای رقبای سرسختی است، از این رو می توان انتظار داشت که سامسونگ برای قدرتمندترین میان رده خود شرایطی را ایجاد کند که توان رقابت با میان رده های سری نوا هواوی را داشته باشد. سامسونگ در سال جاری با کاهش فروش مواجه شده و بسیاری از کارشناسان ضعف سامسونگ در فروش گوشی های میان رده و خوش قیمت را دلیل اصلی این موضوع می دانند. با این وجود، سامسونگ در نیمه دوم سال شرایط را کمی تغییر داده و تمرکز بالایی روی گوشی های میان رده خود قرار داد.

به نظر می رسد این تمرکز در سال آینده بیش از امسال خواهد بود؛ در نتیجه می توان به آینده برند سامسونگ در بخش گوشی های میان رده امیدوارتر بود. به عبارتی باید شاهد یک رقابت بسیار جذاب بین سامسونگ با برند هواوی (به خصوص سری نوا این کمپانی چینی) باشیم. البته در حال حاضر برای تصمیم گیری در مورد برند برتر سال آینده بسیار زود است و باید دید کدام برندها میان رده های جالبی را روانه بازار فروش می کنند، البته در این میان نباید از نام شیائومی نیز غافل شد.