به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی هوشمند نوکیا ۶.۲ با ویژگی های جالب توجهی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند از حفره صفحه نمایش بهره برده و شرایط ایده آلی را برای کاربر رقم می زند.

کمپانی اچ ام دی گلوبال به خوبی توانسته است برند نوکیا را احیا کند؛ این کمپانی مشهور طی دو سال گذشته موفقیت های جالبی را با این برند قدیمی به دست آورده و توانسته نوکیا را در میان ۱۰ برند برتر موبایل، بالاتر از برندهایی مانند اچ تی سی و سونی قرار دهد. در سال های اخیر این کمپانی قدرتمند، میان رده های جذابی را معرفی کرده است و به نظر می رسد قصد دارد این رویه را در سال ۲۰۱۹ نیز ادامه دهد.

روز گذشته تصاویری از یک گوشی نوکیا منتشر شد که به نظر نوکیا ۸.۱ پلاس نام داشت. با این وجود به نظر می رسد این گوشی موبایل با نام نوکیا ۶.۲ یا همان نوکیا ۶ نسخه ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار گیرد. به نظر می آید این گوشی هوشمند با ویژگی های قابل قبول خود مورد تایید کاربران قرار گیرد.

گوشی هوشمند نوکیا 6.2

گوشی هوشمند نوکیا ۶.۲ چه مشخصاتی خواهد داشت؟

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند نوکیا ۶.۲ صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی دارد اما هنوز کیفیت این صفحه نمایش اعلام نشده است؛ به احتمال زیاد شاهد عرضه این محصول با صفحه نمایش فول اچ دی پلاس باشیم.

این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدارگون ۶۳۲ روانه بازار فروش می شود و بر اساس میان رده های موجود در بازار، دارای رم های نرم افزاری چهار و شش گیگابایتی خواهد بود. این گوشی موبایل با حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. به نظر می رسد در مقایسه با ویژگی های موجود، میان رده های سال نوکیا را می توان در کنار برترین های سال معرفی کرد.

گوشی هوشمند نوکیا ۶.۲ با دوربینی دوگانه روانه بازار فروش می شود. سنسور دوم این گوشی هوشمند نیز دارای یک لنز دو مگاپیکسلی خواهد بود که برای عکسبرداری بوکه به کار می آید. در مورد لنز دوربین سلفی این محصول نیز هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

در مورد باتری این گوشی موبایل نیز هنوز اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار نگرفته است، با این وجود می توان انتظار داشت باتری این گوشی هوشمند حجمی بالاتر از ۳۰۰۰ میلی آمپر داشته باشد. این گوشی هوشمند به نظر تا ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود.

با این تفاسیر برند نوکیا می تواند فروش خوبی را در سال ۲۰۱۹ رقم بزند؛ باید منتظر ماند و دید این برند می تواند فروش خود را در مقایسه با سال های گذشته افزایش دهد یا خیر.