به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز وال استریت ژورنال خبری را منتشر کرد که نشان می دهد از گوشی موبایل گلکسی اس ۱۰ با شش دوربین و اینترنت نسل پنجم همراه با نمایشگر ۶.۷ اینچی رونمایی می شود. این اخبار به خوبی نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد پرچمداری بدون رقیب را روانه بازار فروش کند.

پرچمدار جدید سامسونگ با کد نام Beyond به زودی روانه بازار فروش می شود. سامسونگ قصد دارد چهار مدل را برای پرچمداران خود معرفی کند. بزرگ ترین صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۶.۷ اینچی است. مدتی پیش شایعاتی در مورد این گوشی هوشمند مطرح شد که نشان می دهد پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ دارای دو لنز دوربین سلفی است و خبر عرضه پرچمدار با شش لنز دوربین، این موضوع را تایید می کند. با این شرایط باید منتظر عرضه پرچمدار این برند با چهار لنز برای دوربین اصلی و دو لنز برای دوربین سلفی باشیم.

چهار محصول جدید سامسونگ با چه نام هایی عرضه می شوند؟

کمپانی سامسونگ در حال حاضر تنها کد نام پرچمدار خود را اعلام کرده است و هنوز خبری از نام های این سری گوشی های سامسونگ نیست. در حال حاضر شایعاتی پیرامون نسخه ارزان قیمت این محصول وجود دارد که نمونه ای از آن، پسوند لایت برای نسخه ارزان قیمت پرچمدار سامسونگ است. در حال حاضر شماره مدل سه گوشی هوشمند از چهار مدل مشخص شده است که به شرح زیر است:

گوشی موبایل گلکسی اس 10 با شش دوربین رونمایی می شود

  1. مدل SM-G970 با نمایشگر ۵.۸ اینچی تخت و دوربین اصلی تکی با کد نام  ‌Beyond 0
  2. مدل SM-G973 با نمایشکر ۵.۸ اینچی دو لبه خمیده و دوربین اصلی دوگانه با کد نام ‌Beyond 1
  3. مدل SM-G975 با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی و نمایشگر دو لبه خمیده با دوربین اصلی سه گانه با کد نام ‌Beyond 2.

در مورد نسخه بزرگ تر، که بدون شک بهترین محصول این برند نیز به شمار می رود، اطلاعات خاصی منتشر نشده است. برخی از وب سایت ها اعتقاد دارند بزرگ ترین گوشی هوشمند این برند با صفحه نمایشی متفاوت از دیگر محصولات این برند روانه بازار فروش می شود و برخی دیگر این موضوع را بررسی می کنند که سامسونگ علاوه بر بزرگ تر در نظر گرفتن پرچمدار خود، ویژگی های دیگری نیز برای بزرگ ترین محصول خود در نظر خواهد گرفت.

با توجه به این مشخصات و در نظر گرفتن شایعه استفاده از رم نرم افزاری ۱۲ گیگابایتی، باید دید سامسونگ می تواند سال ۲۰۱۹ را به سود خود به پایان برساند یا این برند کره ای فاصله خود را با رقیب چینی اش به پایان می رساند.