به گزارش پایگاه خبری ربیع،هوآوی که این روزها خود را به عنوان دومین برند پرفروش موبایل مطرح کرده است، قصد دارد به زودی موبایل منعطف خود را در اختیار کاربران قرار دهد. از این رو نام هایی برای این گوشی منحصر به فرد مطرح شده است که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

هوآوی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک دسته بندی جداگانه برای گوشی موبایل منطعف خود در نظر بگیرد و این نسخه منحصر به فرد را در گروه موبایل های سری میت قرار دهد. این اتفاق شرایطی را رقم می زند که هوآوی می تواند طی آن، فروش گوشی های منعطف خود را گسترش داده یا نسخه های جدیدی از گوشی منعطف را روانه بازار فروش کند. به نظر می رسد هوآوی چند نام را برای این گوشی هوشمند خود در نظر گرفته که شامل مدل های Mate Fold، Mate Flexi، Mate F و Mate Flex می شود. حال باید دید کدام نام برای این محصول منحصر به فرد انتخاب می شود.

گوشی موبایل منعطف هوآوی چه شرایطی خواهد داشت؟

به طور کلی حضور اینترنت نسل پنجم در یک گوشی هوشمند بدون شک نکته مثبتی برای برندهای موبایل محسوب می شود. این قابلیت زمانی که با ویژگی انعطاف پذیر بودن موبایل همراه می شود، شرایط خاصی را برای یک تولید کننده موبایل ایجاد می کند. به طور کلی هوآوی قصد دارد آینده بسیار روشنی را برای خود در سال آتی رقم بزند.

البته داستان عرضه موبایل منعطف هوآوی موضوعی نیست که از امروز آغاز شده باشد. شروع این موضوع را باید به مدیران این برند چینی اختصاص داد که در ابتدا با اهداف مختلف این موضوع را رسانه ای کردند. در ماه سپتامبر بود که ریچارد یو اعلام کرد که موبایل منعطف هوآوی در آینده ای نزدیک، کار را برای تولید کننده های لپ تاپ سخت تر خواهد کرد؛ این محصول به صورت گوشی هوشمند و همچنین تبلت قابل استفاده است.

گوشی موبایل منعطف هوآوی چه شرایطی خواهد داشت؟

مدتی پیش نیز خبری توسط کارکنان این برند چینی منتشر شد که نشان می داد موبایل منعطف هوآوی در ماه ژوئن ۲۰۱۹ به صورت رسمی رونمایی می شود. حال با توجه به صحبت های اخیر مدیر هوآوی باید منتظر این موضوع باشیم.

هنوز اطلاعات کاملی درخصوص موبایل منعطف هوآوی منتشر نشده است اما به نظر می رسد این گوشی قدرتمند با پردازنده جدید ۷ نانومتری کایرین ۹۸۰ بتواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند. در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز اخباری وجود دارد اما به طور کلی بهتر است صحبت از ویژگی های این محصول را به زمانی موکول کنیم که شرکت هوآوی به صورت رسمی از ویژگی های این محصول صحبت کند.

مدیران هوآوی به تازگی از گوشی های هوشمند سری میت ۲۰ و قابلیت های منحصر به فرد این محصول رونمایی کرده اند؛ قابلیت هایی که هر کدام از آنها می تواند زنگ خطری برای برندهای چینی و رقیب اصلی این برند، یعنی سامسونگ باشد. حال باید تا روزهای آینده جهت شنیدن اخبار جذاب درخصوص موبایل منعطف هوآوی منتظر بمانیم