به گزارش پایگاه خبری ربیع،مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته امروز از گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو به صورت رسمی پرده برداری شد. این گوشی هوشمند مانند پرچمداران اخیر این کمپانی از برش نمایشگر بهره می برد.

قدرت این اسمارت فون را پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ تامین می کند. گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو به نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۲۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز شده است.

این محصول شیائومی در نسخه های مختلف روانه بازار می شود. شیائومی Redmi 6 Pro در نسخه های مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می گیرد. در بخش پشتی این محصول دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خودنمایی می کند. در جلوی این دستگاه شاهد حضور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هستیم.

ابعاد این گوشی هوشمند برابر با ۸.۷۵ × ۷۱.۶۸ × ۱۴۹.۳۳ میلی متر است و وزن آن به ۱۷۸ گرم می رسد. شیائومی برای این اسمارت فون خود رابط کاربری MIUI 9 و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. این محصول از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی خود بهره می برد.

گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و در دوربین سلفی آن قابلیت فیس آنلاک قرار داده شده است. این محصول از دستیار مجازی شیائومی بهره می برد.

جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی از سری ردمی در رنگ های مشکی، طلایی، آبی، قرمز و صورتی به فروش می رسد. شیائومی نسخه پایه این دستگاه را با قیمت ۱۵۳ دلار در دسترس خریداران قرار می دهد.

نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۱۸۵ دلار دارد و نمونه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

کاربران در کشور چین می توانند این دستگاه را از امروز پیش خرید کنند. عرضه این گوشی هوشمند از فردا آغاز خواهد شد. در حال حاضر این کمپانی اطلاعاتی در رابطه با عرضه ردمی ۶ پرو در خارج از کشور چین منتشر نکرده است.