به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت کره‌ای ال‌جی در رویداد MWC 2018 از گوشی V30S ThinQ رونمایی کرد اما این گوشی جانشین V30 نبوده و نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ای از آن بود. اکنون طبق اطلاعات جدید به‌نظر می‌رسد ال‌جی عرضه‌ی گوشی V40 را در برنامه خود دارد.

بر اساس توئیت افشاگر معروف Evan Blass، ال‌جی در حال کار بر روی ساخت گوشی V40 بوده و اسم رمز انتخاب شده برای آن Storm است. در صورت صحت این خبر، باید گفت این گوشی جانشین حقیقی V30 خواهد بود. زیرا مدل V30S ThinQ تقریباً همان گوشی با چند قابلیت نرم‌افزاری و هوش مصنوعی جدید در کنار رم و حافظه‌ی داخلی بیشتر است.

متاسفانه در حال حاضر تنها اطلاعاتی که از این گوشی می‌دانیم تنها نام و اسم رمز آن است. اما موضوع قطعی این است که ال‌جی پیش از معرفی V40، پرچمدار خود یعنی G7 ThinQ را معرفی خواهد کرد. این گوشی جدید از سری G به صورت رسمی در اوایل ماه می میلادی معرفی شده و احتمالاً مدت کوتاهی پس از آن راهی بازارها شود.

تصاویری که اخیراً از G7 ThinQ رویت شده نشان دهنده‌ی به کار گیری طراحی notch همانند آیفون ۱۰ در آن است که این فرض را ایجاد می‌کند که احتمالاً در V40 نیز شاهد به کارگیری این طراحی خواهیم بود. البته فعلاً در مورد این موضوع نمی‌توان به طور قطعی نظر داد.

انتظار نمی‌رود گوشی LG V40 زودتر از ماه آگوست یا سپتامبر میلادی معرفی شود و تا آن موقع احتمالاً چیزهای زیادی در مورد آن تغییر خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید آیا این گوشی می‌تواند همانند اسم رمزش طوفانی در بازار برای ال‌جی به پا کند یا خیر.