به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، در یکی از حساس ترین بازی هفته سیزدهم رقابت های لیگ یک دو تیم مدعی و بالانشین جدول گل ریحان البرز و مس رفسنجان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم عصر جمعه در حالی برابر هم صف آرایی خواهند کرد که شرایط مطلوبی در جدول دارند و یکی از رویایی ترین فصل را تا بدین جای لیگ را تجربه کرده اند.

تیم فوتبال گل ریحان البرز چند فصلی است که بدنبال صعود به لیگ برتر است و این فصل نیز عزم خود را برای تحقق این امر مهم جذب کرده است آنها در فصل جاری نتایج خوبی را کسب کرده و در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گرفته اند.

در سوی مقابل به نظر می رسد در فصل جاری تیم مس رفسنجان قصد دارد جور دیگر تیم شرکت صنایع مس ایران را که چند سالی است با هزینه های گزاف بدنبال صعود به لیگ برتر است اما همه ساله با گریبانگیر حواشی هایی می شود و در نهایت در تحقق این امر ناکام می ماند، بکشد.

لاله های نارنجی رفسنجانی با نتایج مطلوبی که با محمد ربیعی کسب کرده اند توانسته اند خود را به عنوان یک مدعی اصلی صعود به لیگ معرفی کرده و تا پایان هفته دوازدهم با کسب ۲۳ امتیاز و تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به گل ریحان در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند و جدی ترین تعقیب کننده تیم گل ریحان در صدر جدول محسوب شوند.

تیم فوتبال گل ریحان هفته گذشته در دیداری جنجالی و پر از حاشیه برابر تیم سپیدرود رشت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیده و سه امتیاز شیرین و ارزشمند خارج از. خانه را کسب کند و جایگاه خود در صدر جدول را تحکیم کند.

در سوی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان نیز توانست در دیداری یک طرفه تیم ملوان را با ۳ گل شکست دهد و علاوه بر ادامه روند صعودی خود جایگاه خود را در جدول تثبیت کند‌.

کرجی ها در ۱۲ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده اند و تیم بدون شکست لیگ محسوب می شوند آنها ۶ برد و ۶ تساوی برابر حریفان خود تا بدین جای لیگ کسب کرده اند.

در سوی مقابل رفسنجانی ها نیز تنها یک شکست را تجربه کرده و علاوه بر این شکست ۶ برد و ۵ تساوی را تا پایان هفته دوازدهم کسب کرده اند.

از نگاه مقایسه آماری از لحاظ نتیجه و امتیازگیری در بازی های داخل خانه و خارج از خانه تیم گل ریحان البرز از لحاظ نتایج و امتیازات کسب کرده در داخل خانه ۶ بار برابر. حریفان خود قرار قرار گرفته گه ۳ بازی با برد آنها همراه بوده و ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده و در مجموع توانسته در بازی های داخل خانه ۱۲ امتیاز کسب کند و از حیثث امتیاز کسب شده در داخل خانه در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

تیم مس رفسنجان نیز از لحاظ نتایج و امتیازات کسب کرده در خارج از خانه ۲ برد ، ۳ تساوی و یک و از حیثث امتیاز کسب شده در بازی های خارج از خانه در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند.

دو تیم فوتبال گل ریحان البرز و مس رفسنجان در دو فصل اخیر ۴ بار با یکدیگر تقابل داشته اند که ۴ دیدار اخیر این دو تیم با تساوی به پایان رسیده و هیچ تیمی موفق به برتری نشده است.