به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از گزارش ورزش سه، نادر محمدی بعد از دو فصل حضور در تیم ذوب آهن و کارکردن با محمد ربیعی سرانجام از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست تا گل‌گهر هم یک اوت انداز تمام عیار در اختیار داشته باشد!

محمدی فصل گذشته در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر برای ذوب آهن به میدان رفت و در ۹ حضور ثابت و ۳ بار به عنوان جانشین دو پاس گل به نام خود ثبت کرد، او نیم فصل دوم را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی به طور کامل از دست داد. محمدی یک فصل دیگر هم در تیم ذوب آهن حضور داشت و با ۱۴ حضور به عنوان بازیکن جانشین و ۷ حضور ثابت یکی از بازیکنانی بود که ربیعی برای حفظ نتایج ذوب آهن از او استفاده می‌کرد و ۱۵ مسابقه در حضور او بدون گل دریافتی به پایان رسید.

با توجه به حضور بازیکنان سرزن و بلند قامت گل‌گهر سیرجان و توانایی که از در ارسال اوت‌های بلند دارد می‌تواند یک تاکتیک در جریان مسابقه به این تیم اضافه کند و در مسابقات این تیم تاثیرگذار باشد.

نادر محمدی البته توانایی‌های خوبی هم در عمق خط دفاعی دارد و در کنار بازیکنان حال حاضر گل‌گهر می‌تواند خط دفاعی مستحکمی در اختیار مهدی تارتار قرار دهد.