به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  “ورزش سه”، دربی ۱۰۴ را پرسپولیس برد. آن هم با تک گل کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در وقت‌های تلف شده. زمانی که دیگر فرصت جبرانی برای استقلالی‌ها باقی نمانده بود تا هواداران این تیم از هر کجا که بازی را تماشا می‌کردند مات و مبهوت نظاره‌گر ناکامی تیم محبوبشان باشند.

تفاوتی نداشت که در خانه یا محل کار باشی، یا در استادیوم و نزدیک به زمین، اگر هوادار نیمه آبی دربی بودی قطعا در واپسین دقایق بازی دلهره‌ات بیشتر از هر زمان دیگر بود. مثل این نوجوانی که مشخص است سطح علاقه‌اش به رنگ آبی بسیار عمیق است. آنقدر عمیق که تحمل دیدن شکست تیمش را ندارد اما به‌خاطر مسئولیتی که به او سپرده شده مجبور است در کنار زمین حضور داشته باشد.

هر چند در آن هیاهوی استادیوم هیچکس متوجه اشک‌های این پسرک نوجوان نشد اما هستند کسانی که امشب حال او را تجربه یا لااقل درک کردند. بالاخره فوتبال همین است. برد و باختش تمام می‌شود. عاشقان آبی و قرمز باید یاد بگیرند که شکست تیمشان پایان دنیا نیست چرا که فوتبال عین زندگی است و همیشه برای هر بازنده‌ای آینده‌ای هست.

قسمت ۱۰۴ دربی هم تمام شد و این فیلم کوتاه سکانس پایانی نیمه آبی آن بود. بر خلاف نیمه قرمزش که سر از پا نمی‌شناخت اما تا چشم‌ها بر هم زده شود، نه این اشک‌ها می‌ماند و نه آن شادی‌ها.