به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این مراسم باقری مشاور ریاست سازمان  ضمن تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی میسر نمی شود مگر با تلاش و همدلی کارکنان و هفته حمل ونقل  فرصت مغتنمی است تا  از تلاش های بی دریغ  تلاشگران وگردانندگان چرخ حمل و نقل جاده ای قدردانی کنیم.
عراقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های صادقانه مجموعه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار  داشت: با کمال افتخار دستان خسته و شایسته دست اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای عزیز و ساعی را می فشارم و این هفته را به آنان تبریک می گویم.
مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هم با قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان این اداره کل در بخش های مختلف گفت: روز ۲۶ آذر یادآور حماسه بزرگ رانندگان در لبیک گویی به فرمان امام فقید انقلاب اسلامی در تخلیه بنادر و تجلیل از تلاشگران عرصه حمل و نقل است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره کل از ابتدای سال افزود: درآغاز سال جدید، وقوع سیل روزهای پرکار و شبانه روزی را برای نیروهای این اداره کل رقم زد که با تلاش سخت کارکنان به ویژه راهداران و پیش بینی های مناسب در سال جاری، کمترین خسارت به تاسیسات راهداری وارد شد.
پناهنده اظهار داشت: در نقاط سیل زده به ویژه استان لرستان هم همبستگی برای امدادرسانی مثال زدنی و چشمگیر بود.
لازم به ذکر است، در این مراسم از تعدادی از کارکنان اداره کل، راهداران، کارکنان بخش حمل و نقل کالا،، مسافر، کارکنان و مسئولان انجمن های صنفی رانندگان کالا  و شرکت های مسافری استان، پیمانکاران، روسای پلیس راه و مسئولان استان که همکاری مستمری در طول سال با این اداره کل داشتند، قدردانی شد.