به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مجموعه مصلی و ستاد نماز جمعه طرحی با عنوان کتاب خوب و رونمایی کتاب‌های جدید دارد که این به مردم کمک می‌کند تا از تجربیات استفاده کرده و به دنبال کسب تجربه جدید نباشند و به دنبال آن سرانه مطالعه افزایش پیدا کند.

سیدموسی حسینی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به طرح‌های فرهنگی که در حاشیه نماز جمعه قم برگزار می‌شود گفت: مجموعه مصلی و ستاد نماز جمعه طرحی با عنوان کتاب خوب و رونمایی کتاب‌های جدید دارد که این به مردم کمک می‌کند تا از تجربیات استفاده کرده و به دنبال کسب تجربه جدید نباشند و از کتاب‌های خوب برای افزایش آگاهی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه معرفی کتاب خوب گامی موثر در جهت فرهنگ‌سازی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور است افزود: مردم اگر ببینند کتاب خوبی معرفی شد و آن را خواندند و بهره خوبی گرفتند مجدد از این تجربیات ارزنده استفاده خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اذعان کرد: هرچقدر بتوانیم از جایگاه‌های مورد اعتماد مردم برای اقدامات فرهنگی استفاده کنیم بازخورد بهتری خواهند داشت و استمرار این حرکات استقبال مردم از آنها را بیشتر خواهد کرد.ش